HOW TO MEMORIES YOUR PHOTOS ?

nedjelja, listopada 23, 2016

Heej...

Pozdrav svima. Kako ste ? Kako vaša škola ? Meni ide polako i dobro je... barem za sad. Napisala sam vam u prošlom postu da ću objavljivati postove dva puta tjedno kad god hoću, pa eto, danas mi se hoće :) I osmislila sam ovu predobru ideju za post tako da sam uživala pisajući samo za vas. I da... još samo 20 članova do 200! Yes! Pa ako još ne znate o čemu bi moglo biti riječ u ovom postu, nastavite čitati...


Svi vjerojatno znate kako ja obožavam fotografije, a možete to vidjeti i u mojim WeHeartIt postovima koji su za mene jedni od najboljih postova i koje obožavam pisati. Danas ću vam malo pisati o memoriranju vaših ili mojih fotografija i kako ih to možete memorirati uz pomoć nekih DIY ideja.


Sve što vam je prvo potrebno jesu naravno fotografije. Ove na fotografiji iznad su neke moje koje mi se baš sviđaju i koje sam ja fotografirala i na kraju ih izradila. Ako ne znate kako da izradite fotografije jednostavno posjetite najbliži foto studio ili ih možete napraviti preko DM-a. Ja i moja obitelj ih izrađujemo preko DM-a što je sasvim jednostavno, kliknite ovdje kako bih posjetili glavnu stranicu za izradu fotografija.


Izrada fotografija je lagana, samo se morate registrirati, a ako ste se već registrirali morate se prijaviti pod svojim email računom. Zatim morate odabrati svoje fotografije i učitati ih, a nakon toga odabrati veličine i na kraju odabrati najbližu DM prodavaonicu i naručiti ih. Sasvim lagano u par koraka napravite cijelu narudžbu. I samo da znate, ovo nije sponzorirani post, nego samo vam hoću napisati nešto što je korisno, brzo i odlično za vaše fotografije.

Kako bi i memorirali uspomene sa fotografija možete napraviti i par DIY projekta koji će stvarno izgledati predivno u vašoj sobi ili bilo kojem djelu vaše kuće ili stana. Ja sam napravila DIY kao na prvoj sliki i fotografirala sam ga, ali mi se fotka slučajno izbrisala tako da je nisam mogla staviti ovdje u post...


...

Nadam se da vam se sviđaju ove ideje za vaše fotografije i sobu. Ako hoćete još ovakvih kao DIY postova, obavezno komentirajte post i zapratite blog ako ste novi.

Jeste li vi napravili neke ovakve DIY sa vašim fotografijama ? Kako vam se sviđaju ideje ?


INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106
ASK.FM: petra_s_life


PETRA

Broj komentara: 38:

  1. super post petrice slike kao i ideje su odlicne


    novi post booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo sam viđala prethodne dve godine bukvalno svuda i ideja mi se dopada,ali nikad se ustvari ne setim da odvojim vreme i sad sam ustvari i izgubila volju za tim.Radujem se za 200 članova,iako nema još toliko,ali ipak sam uzbuđena zbog tebe. ☺ Inače uočila sam jednu greškicu u pisanju,pretpostavljam da si nenamerno i nesvesno napisala pogrešno,pa samo da te obavestim. ☺ Napisala si u jednoj rečenici 'sliki' umesto 'slici' ♥

    Odličan post! ☺ Ellie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno *-* Da, i ja sam sada vidjela pogrešku, hvala na obavještenju :)

      Izbriši
  3. Super post, Petra. I sad, ne vezano uz post ću ti reći da si baš lijepa!! ♥ Pogledala sam te na instagramu od frendice i prekrasna si! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaako zanimljiva ideja za post , sviđaju mi se jako diy-ovi *---* <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljive ideje zaista. Ovo nije moj fazon uredjivanja sobe i slika ali mi se jako doapda.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobre ideje.
    Pohvalee :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja! Ja iskreno i nisam osoba od albuma i "paprinatih" fotografija (uvijek mi se neke zagube), ali mi može poslužiti!

    DVA nova posta + novi jesenji izgled -> marinasplace.eu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, pa sigurno ćeš nekada i ti popuniti svoj album ;)

      Izbriši
  8. Aaa mnogo dobro izgleda!!! Inace, svaka cast na skoro 200 clanova, zasluzila si ih!

    aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je post . Jako mi se sviđaju ideje i stvarno izgledaju jako lijepo u sobi. Možda nešto od ovog napravim, čak hah. Inače, super post i blog. Samo tako nastavi i čestitam na skorom 200 sljedbenika.
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicsan post,sjajna ideja!

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post :)
    Ja iskreno kao prvo obožavam fotografije i isto tako veoma brinem o očuvanju svoje hrpe uspomena...Ja sam već pravila popriličan broj razni diy-a sa fotografijama,kao što je npr. lepljenje slika na zid u obliku srca :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako kreativan post, svaka čast, fotografije koje si odabrala su odlične :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Divno! Ja jako volim fotografiju, to je jedna prelepa umetnost, i način da sačuvamo neke trenutke od zaborava. Ovo za DM baš nisam znala, možda ću da probam 💗💗

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlicne ideje. Neko sam ko nikako da ode do foto studija, a to mi je 10min posla, ali eto. Nisam znala za ovu opciju izrade preko Dm sajta. Obavezno cu fotke kad izgradim, sacuvati na neki od ovih nacina, predivno izgleda. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjajne ideje! Ja radim slike u lokalnim radnjama koje se time bave i jako su brojne. Posebno mi je zanimljivo da ih okačim na lampice zimi, tad nekako najlepše izgledaju :) ODličan post! :)


    Pogledaj i moj blog i učlani se ako želiš :) smoothietglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja isto to ponekad radim. Hvala ti :*

      Izbriši
  16. Super ideje, mislim da cu svakako napraviti nesto od ovog

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♡ nadam se da će ti uspijeti!

      Izbriši
  17. Post je predivan. Dala si mi ideju da si odem izraditi neke slike s ljeta da imam uspomene u sobi. Inače u sobi imam "zid uspomena" gdje si lijepim razglednice, omiljene slike i tako to. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja već dugo imam prelijep zidni okvir za slike u koji mogu stati četiri slike, ali nikako da odaberem one koje želim izraditi. Ovim postom si me podsjetila da to trebam što prije uraditi. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, nadam se da ćeš ih uskoro izraditi *-*

      Izbriši

Pokreće Blogger.