AUTUMN TAG

četvrtak, listopada 20, 2016


Hellou...

Dobro došli natrag na moj blog. Hvala vam na puno predivnih komentara u pretprošlom postu nove rubrike "Celebrity World", vidim da vam se svidjela rubrika, pa sam odlučila da napišem takve postove na početku svakog mjeseca ili dok sakupim dovoljno informacija.
Danas je na redu opet jedan jesenski post, a u pitanju je Autumn Tag tj. jesenski tag i uz to sam dodala neka pitanja iz This Or That Autumn Tag, da nije prekratko. Znam da je jesen počela već prije mjesec dana i manje, ali eto, odlučila sam danas napisati ovakav post jer mi se baš nekako odgovara na pitanja, a i logično, jesen je.


OMILJENI MODNI DODACI ?
Od modnih dodataka ono što najviše nosim su šalovi, ali tek negdje krajem 11. ili početkom 12. mjeseca kada postaje stvarno hladno.

OMILJENI FILM TOKOM JESENI I HALLOWEEN ?
Film koji me baš onako podsjeća na Halloween je onaj predobar animirani film "Hotel Transylvania", a volim pogledati i "Povratak u začarani grad" koji sam gledala prije nekoliko dana i stvarno je odličan.

ZAŠTO VOLIŠ JESEN ?
Zašto volim i ne volim jesen vam je napisano u onom postu "AUTUMN & MY GOALS & MY THOUGHTS" kojeg možete pročitati ovdje. Uz to što sam napisala u tom postu, obožavam šuštanje lišća, to je stvarno meni predobro, pogotovo dok hodam po gradu onda obožavam da stanem na lišće i da onako zašušti.

OMILJENA BOJA U JESEN ?
Volim bordo boju, ako ne znate to je kao tamno crvena.

ŠTO NAJVIŠE VOLIŠ RADITI TOKOM JESENI ?
Najviše se volim šetati i fotografirati, a naravno neizostavan dio moje sadašnjice je pisanje postova.

OMILJENA HRANA TOKOM JESENI ?
Pa ne znam, ne jedem neke specijalna jela tokom jeseni nego sve kao i inače :)


KAVA ILI TOPLA ČOKOLADA ?
Kavu ne volim niti je se ne trudim piti, a toplu čokoladu obožavam.

ŠTO NAJČEŠĆE NOSIŠ TOKOM JESENI ?
Najčešće nosim kožne jakne. Imam jednu i stvarno je fantastična, a malo deblje kaputiće i jakne počinjem nositi tek u 12. mjesecu jer nekako onda počinje tek prava hladnoća.

OPUŠTANJE UZ FILM ILI KNJIGU ?
Ne čitam knjige, osim ako su u pitanju lektire ili neke stvarno zanimljive knjige (što je rijetkost), tako da odabirem opuštanje uz film jer skoro svaki vikend ili dan kada imam slobodnog vremena pred večer obavezno pogledam neki zanimljivi film.

OMILJENI MIRIS SVIJEĆE ?
Imam par mirisnih svijeća, ali ne koristim u svojoj sobi nego u dnevnom boravku i rijetko kada ih koristimo. Ali da... imam jednu od mirisa čokolade i u paketiću 4 svijećice s mirisom jagode tako da su mi oboje omiljeni.

AJVAR ILI DŽEM ?
Znam da sam izbirljiva i da pola toga ne volim jesti, ali da, ne volim niti ajvar niti džem, a nikada nisam niti probala.

KARIRANE KOŠULJE ILI UDOBNI DŽEMPERI ?
Karirane košulje.

ČEŠERI ILI KESTENI ?
Pošto je jesen, biram kestene, jer je sada baš vrijeme za kesten pire ili pečene kestene, a češeri me nekako više asociraju na Božić koji jedva čekam...

ALL PHOTOS ARE MY, PLEASE DON'T COPY.

...

I došli smo do kraja ovog taga. Ako imate neke prijedloge za sljedeće postove napišite mi u komentare i nadam se da vam se svidio ovaj post. Komentirajte i učlanite se u blog ako već niste. I da... opet nisam poštovala raspored postova, ali obećajem da iako neću objavljivati postove po rasporedu, objavljivat ću ih dva puta tjedno, tako da :)

Volite li vi jesen ?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106
ASK.FM: petra_s_life


PETRA

You Might Also Like

38 komentari

  1. super post petirce

    novi post booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Na osnovu ovog posta sam mogla zaključiti koliko smo samo slične ☺ ooosim za filmove,s obzirom da retko gledam filmove,ni jedan od ova dva nisam pogledala #Jadnaforlife xd
    Fotografijama sam apsolutno oduševljena ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, nadam se da ćeš pogledati koji film ove jeseni♡ hvalaa♡

      Izbriši
  3. Super post, Petra! Pogledati ću spomenute filmove, dok je meni također cool i Hokus Pokus, isto je vezan uz Halloween.
    Naj blog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♡ da, čula sam za Hokus Pokus i moram ga pogledati♡

      Izbriši
  4. Moj omiljeni film je Hokus Pokus, hah! Iskreno mnogo sam uživala čitajuči ovaj post <33
    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro ću ga i ja pogledati♡ hvala ti draga♡

      Izbriši
  5. Odlican post, na dosta pitanja bih slicno odgovorila, slike su vrh! ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar post!
    Ja volim jesen :D ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Aiiii još neko ko užva u fotografisanju jeseni <3<3 *--* Odlično si ovo napisala,bilo je zanimljivo :) <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  8. ı love the aoutumnnn :)
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Ja bih pre odabrala opustanje uz knjigu, ali svako ima svoj ukus :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti je post . Sa skorom svim se slažem , osim što ja više volim čitati knjige od gledanja filmova . Ali , da super post i samo tako nastavi sa blogovanjem .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam viđala ovaj tag nigdje na blogu, tako da mi se dopada, fotografije su skroz u fazonu jeseni i samog taga, a na pitanja si odgovorila slično kako bi i ja odgovorila, bordo boja je život *.* kada je u pitanju jesen, ja jako volim i kafu i toplu čokoladu

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja obožavam toplu čokoladu♡ hvala tii♡

      Izbriši
  12. Hello dear :)
    You have a really great blog :) Would you like to follow each other? :)
    I'm already following your blog! It would be great if you could follow me back here: http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    xoxo
    Lory

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post, draga. ♡ Fotkice su savrsene da odmah kazem, zaista. :) Tag izgleda super, i drago mi je što si ga uradila, pitanja su veoma zanimljiva. ♡

    eslyisworldview.blogsport.com - 21 oktobar

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post!Fotografije su preee *-* Jesen stvarno zna biti prelijepa sve dok ne pocnu kišni i tmurni dani,pa ne znas sta bi hahah ali ja stvarno volim jesen i ovo pomenuto šuškanje lišca *---*

    funnyandrabbits.blogspot.ba <- predplatite se uzv.

    OdgovoriIzbriši
  15. Veoma zanimljiv tag a i tvoji odgovori isto tako :D <33
    🍁 forever-blogm.blogspot.com 🍁 - novi post + novi jesenji izgled <33

    OdgovoriIzbriši
  16. Post je top! Također nisam kavoljubac (točnije, mrzim sve oblike kave, pa čak i cappucino s čokoladom), ali ipak više volim čitati knjige!
    marinasplace.eu - moj blog o svemu i svacemu što mi padne napamet i DVA nova posta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja isto, ali filmovi su ipak za mene *-*

      Izbriši
  17. Odlični odgovori, slažem se sa većinom :).

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post <3
    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši