APLIKACIJE ZA UČENJE STRANIH JEZIKA

10/27/2016

Hello everybody!
How are you today ?

Danas je vrijeme za post... bila sam ovaj tjedan ujutro u školi tako da imam dosta vremena za pisanje postova, pa ih očekujte i više od dva u tjednu. Vjerojatno ste pročitali naslov posta u kojem ću vam danas preporučiti 3 aplikacije za učenje stranih jezika koje meni pomažu, pa ako vas zanima, nastavite čitati post.



Duolingo je jedna stvarno fantastična aplikacija. Jezike učite po levelima i u svakom levelu učite nešto novo. Ja sam prošle godine preko ljetnih praznika učila talijanski, ne znam zašto, ali sviđa mi se taj jezik i čak sam puno toga zapamtila. Prošla sam sve razine i moram vam priznati da u početku nije baš lako, a onda kada naučite ići će vam jako dobro. I da, ta aplikacija nema izbora hrvatskog (i sličnih) jezika nego engleskog, pa usput učite i engleski.



Aplikacija koja je jako slična Duolingu je Mondly u kojoj također jezike učite preko levela, ali jedna bolja opcija kod ove aplikacije jest ta da morate i pomoću svog mikrofona na mobitelu govoriti riječi, rečenice i odgovaratu na pitanja. I ako jezik učite svaki dan, kalendar na ovoj aplikaciji će vam to zabilježiti.



Google Translate ili po našem Google prevoditelj možete također preuzeti na svoj mobitel. Na mobitelu pomoću ove aplikacije dobivate više sadržaja i više mogućnosti nego na vašem računalu ili laptopu. U aplikaciji za mobitele možete ga koristiti i bez podatkovne veze (Wi-Fi ili vaš mobilni internet), možete pisati slova i znakove prstom (crtajući) i naravno možete govoriti putem mikrofona te preslušati na drugom jeziku.

...

Nadam se da će vam neke aplikacije pomoći u učenju stranih jezika i da ćete se uz to i zabaviti. Vidimo se u sljedećem postu, a do onda komentirajte i zapratite blog!

Što mislite o takvom načinu učenja ? Koja aplikacija vam se najviše sviđa ?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106
ASK.FM: petra_s_life


Petra

34 komentara:

  1. Great :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim Duolingo vec tri godine.I jako se dobro pokazao :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam sve ove app i stvarno su super, ukoliko si dovoljno uporan da učiš..
    Inače, pomenula sam te u Q&A postu, ne znam da li si videla hah :)

    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristila sam Duolingo, veoma dobra aplikacija za jezike, ostale nisam, ali mislim da hoću, jer su mi definitivno potrebne :/

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostali su također odlični kao i Duolingo :)

      Izbriši
  5. Nisam koristila nijednu od ovih aplikacija, ali zaista u skorije vreme moram.:) Duoligo izgleda zaista sjajno, i od ovih mi se najvise dopada. :) Sjajan post.

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Duolingo je najbolji♡ hvala ti♡

      Izbriši
  6. Dugo nisam ulazila a tvoj blog (ni na blogger) i prvo sto sam primijetila je ovaj diiivan novi izgled, svaka cast na uredjenju. Interesantna ideja za post, kao i uvijek. Duolingo sam koristila i dopao mi se, a google translate aplikacija je dio moje svakodnevnice. Sjajan post Petra :) Mnogo bi mi znacilo da pogledas novi post na mom blogu, nadam se da ce ti se dopasti ---> DOUBLE Yankee scented candle review | Dostpune u Srbiji? ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti puno♥ pogledat ću <33

    OdgovoriIzbriši
  8. Preko duolinga sam jedno vrijeme ucil spanjolski, ali sam brzo odustala. Morat cu isprobat mondly aplikaciju.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam učila talijanski i bilo je super♥ nadam se da će koristiti!

      Izbriši
  9. Ja sam bila pocela da ucim francuski preko Duolinga. Stvarno super ideja za post!!!♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Petra draga, jos jedan tako dobar post u tvojoj karijeri. Drago mi je da si napisala ovako edukativan sadrzaj, i podelila tako veliku stvar sa nama. Iako je danas tehnologija toliko napredovala is vacega ima na netu, meni dos ada nikada nije palo napamet da ove aplikacije postoje ti ti hvala sto si mi pomogla da ih razotkrijem, verujem da ce mi biti korisne u ucenju jezika nadalje. Veliki lajk za ovaj odlican post zaista"!
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši

  11. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  12. Duolingo je za mene definitivno najbolja app za učenje stranih jezika. Super post <33
    🍁 forever-blogm.blogspot.com 🍁

    OdgovoriIzbriši
  13. Imas predivan blog!
    Dopada mi se post,veoma...Korisno i jedinstveno.
    Hvala ti za divan komentar koji si ostavilana mom blogu <3

    http://girlsstuffblogg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Davno sam koristila Duolingo, a preko njega sam učila španjolski, a njemački i talijanski sam usavršavala tako da kažem haha. Jako mi se sviđa i sama ideja posta. Svaka čast! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post! Sve si super objasnila, svaka čast ♥
    Učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš možeš uzvratiti ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post! Sve si super objasnila, svaka čast ♥
    Učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš možeš uzvratiti ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan post. Duolingo i translate već imam, a Mondly sam instalirala sinoć da bih isprobala, pa rekla svoje mišljenje.
    Dakle, ovako. Jedina mana kod Doulinga je ta što nema da se uči engleski. Ako ne znaš engleski jezik, uzalud ti aplikacija, jer čini mi se da nema prevod na nekih od ovih balkanskih jezika. Na Mondly može da se uči engleski, ali samo sa hrvatskog, što je dobra stvar. Obe aplikacije su zaista lake za korišćenje i dobro se nauči iz njih. Translate je mnogo bolji i tačniji od ovog sa interneta, a ima i opciju prevoda putem kamere! :)
    Još jednom dobar i veoma koristan post. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novo post

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.