SCHOOL OUTFITS

srijeda, rujna 14, 2016
Hej...

Kako ste proveli današnji dan ? Uglavnom, danas je prevruće, ali doslovno. Znate da ja volim ljeto, ali već je početak jeseni i nekako mi je sve to vrijeme počelo biti čudno. Okej, ovo nije post o najavi za vrijeme, nego je današnji post fashion teme. Rimaa! Vrijeme-teme! Kul.

Za današnji post odlučila sam vam pokazati par predivnih školskih outfita koje sam pronašla na internetu i neke koje sam sama "kreirala". Nadam se da će vam barem malo pomoći u odabiru školskih outfita ako nemate svojih ideja.

Slikovni rezultat za school outfits
Zbog ove slike sam se i odlučila napraviti ovaj post. Nekako baš mi se sviđa cijela kombinacija i super je idealna za školu ili ako idete na neki izlet ili u grad. Ova torba nije baš primjerena za školu, mislim, svi znamo da ima takvih backpackova za školu, ali ova mi djeluje malena i idealna za izlete.


Ovaj outfit mi se možda i više sviđa nego prošli zbog ove torbe. Iako sam cat person morala sam malo razbuditi kombinaciju hlača i casual sive majice s ovom šarenom torbom. Dobro, nije pretjerano šarena, nego je samo šarena u tim nekim sivim i krem tonovima.


I zadnji outfit koji mi je nekako sav... ne znam kako da to objasnim, ali sav je u tim nekim sličnim bojama. Ove naočale sam dodala samo kako bih upotpunila prostor u sredini, a i dobro se slažu sa cijelim outfitom, pa zašto ne ?

...

Iako je i sada škola počela, još nemam toliko puno obaveza i učenja, pa sam zato odlučila da vam postove objavljujem dva puta tjedno, u subotu i srijedu i sa tim rasporedom krećem već od danas. Nadam se da će vam se naredni postovi svidjeti i ako imate neke ideje za teme postova pišite mi dolje u komentare.

I da... pišite koji vam se outfit najviše sviđa jer meni su sva tri predivna *-*
Nadam se da vam se ovaj post svidio. I ako ste novi učlanite se u blog za još više postova i zabave.

PETRA

24 komentara:

  1. Sve kombinacije su savrsene. Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ učlanjena sam već odavno ;)

      Izbriši
  2. Znaci i u Hrvatskoj je vruce? :) jesi li slucajno ubola rimu ili...? Hahaha
    Usput pogledaj moj blog i postavi par pitanja za Q&A aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas je prevruće! Da hahah, pisala sam jučer post i baš slučajno. Budem *-*

      Izbriši
  3. Super post! predivne si stvari odabrala :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice post! and Pretty outfits!

    Would you like to follow each other? Let me know
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice selections, really comfy looks. I love the green bag a lot :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su ti outfit-i i pomažu oko odabira odjeće za školu . I , imaš pravo prevruće je . Uglavnom , odličan ti je post i blog ti je fenomenalan - samo tako nastavi s blogovanjem .
    P.S. Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! ♥ Najviše mi se dopada prva kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  8. Svi outfiti koje si složila su predivniii *-* Baš nekako daju inspiraciju :)

    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Sva tri outfita su predivna, ne mogu se odlučiti koji mi je najljepši. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. SUPER SU SVE, ALI NEKAKO MI SE NAJVIŠE SVIĐA OUTFIT BR. 2.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako si kreativna i imaš super blog,samo tako nastavi!
    Folovirala sam te pa uzvrati :)


    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super outfiti!Najvise mi se dopada outfit sa duksericom just do it later...Odlican post!

    Novi post molim te pogledaj:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.