NEW UPDATE

četvrtak, rujna 01, 2016

Helou...

Pozdrav svima! Vjerovatno ste zbunjeni zbog toga što od jučer oko 18 sati do danas oko 14 sati niste mogli posjetiti moj blog. Razlog tome je ovaj novi izgled bloga, a o tome čitajte više u nastavku posta :)


Kao što možete vidjeti promjenila sam izgled bloga, promjenila sam samo predložak, a naslovna slika i tema je ostala ista. I dalje mi je u trendu svijetlo plava boja, pa kombiniram uz blog. Ako vas zanima kako ja to instaliram predloške za svoj blog obavezno mi napišite u komentare zato što ću možda napraviti post o tome.


Gadgete sam sve ostavila iste i naravno stranice koje sam premjestila skroz gore na vrhu bloga. Možda neki nisu posjećivali te stranice, pa eto, ako vas zanima što je sve na njima obavezno pogledajte. Kao i uvijek tu se nalazi "POČETNA STRANICA" koja vas odmah dovede na sve postove, "O MENI" stranica na kojoj možete pročitati više o meni, "KONTAKT" stranica na kojoj možete vidjeti sav popis mojih privatnih i "poslovnih" društvenih meža. Zatim su tu i još dvije stranice koje su slične, a to su "MEDIJSKI PARTNERI" i "COLLAB". Na stranici "MEDIJSKI PARTNERI" možete pročitati sve o tome kako vam ja mogu postati partner i vi meni, a na zadnjoj stranici "COLLAB" možete pročitati kako to napraviti collab samnom.


Ako imate pitanja u vezi bilo čega na ovom blogu, obavezno me pitajte dolje u komentare.


Nadam se da sam napisala sve što sam i trebala i  da sam vas informirala o nekim važnim stvarima koje se događaju na blogu. Ako vidite neku malu pogrešku na izgledu bloga u vezi fonta ili boja oprostite, nije lako prekontrolirati sav onaj HTML text. Ljudi, danas je točno pola godine od otvaranja blogaa!

I da... neki su danas krenuli u školu, pa sretan vam prvi dan škole :)

PETRA

You Might Also Like

37 komentari

  1. Predivan je novi izgled! <3 :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. great post...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista mi se sviđa novi izgled bloga, nekako je lijepo, profesionalno, divna kombinacija boja, super. ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Novi dizajn mi se baš sviđa, predivno si sve uredila :)

    Novi post: http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, jako mi se sviđa. Kada ćeš napraviti post o tome kako instaliraš predloške?

    paulacslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan ti je blog i divan je post. Ja sam upravo danas mijenjala i dizajn i sve na blogu. Stvarno mi se sviđa tvoj cijeloukupni izgled. Također, može post na temu instaliranja predložaka.

    teenorchild.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan ti je blog! :*


    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Blog ti je divan! Diiivan! Nemas pojma koliko uzivam citati tvoje postove i uzivati o ljepoti koju si ti stvorila vlastitim trudom i mastom. Inspirias stvarno puno cura, kao i mene prije nego sam pokrenula svoj blog. Zelim ti puno novih uspijeha, ljubavi prema pisanju i novih citatelja. Uzivaj draga, samo naprijed :)

    Pogledaj moj blog i uclani se ako te zanima :) http://chiarabeautytreasury.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaawww... hvala ti puno puno na toliko lijepom komentaru, volim te♥♥♥

      Izbriši
  9. Blog je super!Napiši molim te post o tome,jer ja instaliram predloške a neće da mi se postave:(.

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgled je predivan, prelijepa kombinacija boje. :)
    PS- Ako smijem pitati gdje si našla predložak?

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Objasnit ću sve u jednom postu!

      Izbriši
  11. blog je predivan.jedan od ljepsih

    http://0chiclife0.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Wonderful post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ti je izgled bloga, divne slike.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. Sjajan ti je novi izgled bloga, baaš mi se dopada, super je! :)

    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Novi izgled bloga je bas lijep, odlican posao! Vidi se ulozeni trud, sve pohvale. Ja u skolu krecem u ponedjeljak, ali takodjer zelim srecu svima koji su krenuli ili ce tek krenuti, ukljucujuci i tebi naravno :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Novi izgled bloga je bas lijep, odlican posao! Vidi se ulozeni trud, sve pohvale. Ja u skolu krecem u ponedjeljak, ali takodjer zelim srecu svima koji su krenuli ili ce tek krenuti, ukljucujuci i tebi naravno :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Super si!!! aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Ne znam kako je blog prije izgledao, ali mi se sviđa sadašnji izgled!
    Inspiracija za pisanje bloga: Marina's place

    OdgovoriIzbriši