HAPPY SKIN TAG

9/04/2016
Pozdrav svima :)

Prije početka posta, želim napisati da obavezno pročitate post do kraja.
Današnji post je jedan tag. U tom tagu su 10 pitanja vezana za kožu, zapravo za sretnu kožu, pa ako vas zanima sve o mojoj koži nastavite čitati post.


1. KAKO BI NAJBOLJE OPISALA SVOJU KOŽU ?
Moja je koža izrazito suha i često mi se ljušti iznad nosa i između obrva, a nekada mi se i kod obrva ljušti i kod uha gdje nosim naušnice. 

2. KOJE SU TVOJE GLAVNE BRIGE ŠTO SE TIČE KOŽE ?
Ja sam jako ljena što se tiče brige oko kože. Par dana ću redovno imati jutarnju i večernju rutinu brige kože, a onda nakon par dana ću jednostavno prestati i već će mi postati dosadno. Ali trudim se da barem jednom na dan kožu namažem Nivea kremom.

3. KOJI JE NAJČUDNIJI PRIRODNI PROIZVOD KOJI SI KORISTILA ?
To je bilo ja mislim prije godinu dana kada je moja teta donijela mojoj mami prirodno ljekovito blato za mazanje. Isprobala sam par puta i uopće nije ugodan osjećaj biti okamenjen doslovno kada se blato osuši.

4. KAKO DEFINIRAŠ SREĆU ?
Sreća je za mene to da se probudim svaki dan i da je moja obitelj i prijatelji zdravi i sretni.

5. OPIŠI SVOJU RUTINU NJEGE KOŽE U TRI RIJEČI.
Umivanje, mazanje i još mazanja kože (više od tri riječi).

6. PODJELI SVOJ TOP SAVJET ZA NJEGU KOŽE.
Poslije tuširanja se obavezno namažite sa mlijekom za tijelo (ja to radim samo kada se sjetim) i umivajte se ujutro i poslije toga se mažite sa raznim kremicama itd.

7. ŠTO TVOJOJ KOŽI DAJE PRIRODAN SJAJ ?
Rekla sam u prvom odgovoru da mi je koža izrazito suha, a naravno sjaji par dana nakon što napravim cijelu rutinu.

8. KOJI JE TVOJ SAVJET ZA ZDRAVU I SJAJNU KOŽU ?
Koristite razne kremice za poseban tip kože, ne šminkajte se previše i jedan savijet koji vjerovatno svi vole, a to je spavanje. Spavajte što više možete jer loš san uzrokuje i starenje kože, bore i naravno loše raspoloženje. Uz to sve jedite zdravu hranu, ne jedite previše slatkiša i čokolada, nego voće i povrće i pijte puno vode.


9. ŠTO TVOJOJ KOŽI KRADE PRIRODAN SJAJ ?
Mojoj koži sjaj krade puder nekako mi je lice mat i uopće se ne sjaji. Dok je ljeto i dok su vrući dani sunce isušuje moju kožu, a dok je zima onda moju kožu isušuje hladnoća i "kradu" taj sjaj xD

10. GDJE JE TVOJE SRETNO MJESTO ?
Pa ja nikada nisam imala neko sretno mjesto tako da ne bi znala odgovoriti na ovo pitanje.

...

I tu je došao kraj današnjeg posta, svi vi koji niste napravili ovaj tag nominiram vas. Nije mi nešto poseban tag, ali nisam imala drugih ideja za današnji post. Ako ste novi na mojem blogu, učlanite se i komentirajte.
I da... htjela sam napisati da smo ja, Sara i još par drugih blogerica napravile grupu na instagramu u kojoj se dopisujemo, djelimo iskustva, pomažemo si itd, pa ako hoćete ostavite username svog instagrama da vas dodam :)


PETRA

Broj komentara: 25:

  1. Odličan post!I tag je odličan. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Zanimljivi su odgovori,kao i pitanja!Super ideja za grupu na istagramu!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican tag! Super da si se njega sjetila jer ga ne vidam cesto na blogovima i youtubeu. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije su divne,kao i post, inače imamo sličnu kožu :3

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da je tvoja barem malo bolja od moje :D

      Izbriši
  5. Odlican post!Super odgovori!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, uživala sam čitajući! ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas je zanimljiv tag :)
    JA takoder par dana mazem sve i svasta, a onda mi nekako dosadi i gotovo nista ne mazem haha :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljiv tag!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiv post! Joj, znam to kada jednostavno prekineš rutinu prema svojoj kolegici, sada kada sam bila na moru prištići su se povukli i manje su vidljivi pa se samo umijem i gotovo!! Ustraj, koža je vrijedna truda :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimljiv tag, napisala si sve lijepo i slažem se sa svime. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas simpayican tag, jako mi se dopada.
    Voljela bih da ga uradim ;-)
    Moja koza isto zan da bude suva ponekad ;-)
    Novi potst na mom blogu, bilo bi mi drago da komentarises ;-)

    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ti je post !
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.