FIRST DAY OF AUTUMN WE♥IT

petak, rujna 23, 2016
Sretan prvi dan jesenii

Danas je 23. rujan, što znači da je danas prvi dan jeseni! Yea... iako nisam ljubiteljica hladnih dana i mrzim kada mi je hladno, svejedno volim jesen. Sve te boje, lišće... Tako da sam vam odlučila ovaj prvi dan jeseni ukrasiti sa predivnim fotografijama sa meni omiljene aplikacije koju posjedujem na mobitelu, a to je WE HEART IT. Ako me pratite već duže vrijeme sigurno znate da ja obožavam tu aplikaciju i sve fotografije sa nje. Obavezno nastavite čitati post zato što vas na kraju očekuju neke informacije vezane za giveaway.
Uživajte u fotografijama...


Nadam se da vam se fotografije sviđaju bar koliko i meni, a ako želite vidjeti još fotografija koje sam uvrstila u svoju WeHeartIt kolekciju kliknite ovdje kako bi posjetili moj profil i pogledali fotografije. Uskoro vas očekuje i novi izgled bloga, ali uskoro, zato što i sami znate razlog... School! Yes.

Okej, na početku posta sam napisala da vas ovdje očekuju neke informacije vezane za giveaway. Pošto je sada jesen i škola je počela, dali želite neke poklone vezane za jesen itd... pišite mi u komentare kakve bi poklone voljeli osvojiti ? A sve o giveawayu vas očekuje sljedeći mjesec u mojim postovima :)
...

I tu je došao kraj ovog posta. Nadam se da vam se fotografije sviđaju.

Jeste li vi autumn person ili više spring/summer ??
Koja vam se fotografija najviše sviđa ?

Vidimo se u sljedećem postu... Bye


Petra

34 komentara:

  1. FANTASTIČAN POST PETRA! OBOŽAVAM JESEN I SVE TE BOJE, LIŠĆE, KESTENE... PREDIVNO.
    POSJETI MOJ BLOG :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve su fotke prekrasne. :* Jako mi se sviđa tvoj blog :D
    I, da, za giveaway moze neki jesenski poklon :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne slike!! Ja mnogo volim jesen, a zimu još i više, tko može odoljeti onim slatkim đemperima i kapicama??

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, predivne fotografije, odmah me podsjete na hladnije dane i slojevito oblačanje, a pored toga fotkice se mogu iskoristiti i za pozadinu za mobitel ili računar, sve u svemu super postić

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaoo, super slikee!!! Mene jesen najvise podsjeca na pocetak hladnijeg vremena, a slikee...
    Novi post ------> aleksaj.blogspot.com<---------

    OdgovoriIzbriši
  6. predivne slike zasita, mnoge sam sacuvala za sebe. Odlican post

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepe su slike *-*

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelep post.Tvoj blog izgleda bozanstveno.Slike su prelepe.


    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su predivne. Ja sam jučer cijeli dan provela na we heart itu samo ih lajkajući koliko su mi se svidjele! Super post! :)❤️

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <33 ma WeHeartIt je život!

      Izbriši
  10. Ja nisam neki fan jesenji jer nikada ne izgleda kao na tim predivnim slikama. To je uvijek onako..kiša, hladno vrijeme i ledene ruke i noge. :/ Ipak, tvoj post je divan i kao što sam već pomenula slike su predivne.
    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tobom, ali svejedno, hvala *-*

      Izbriši
  11. Obožavam kada pada kiša i samim tim volim jesen. Ne znam zašto ali uživam dok slušam oluju i grmljavinu. Slike su prelepe.

    Zaprati me ukoliko želiš: http://mirjanasite.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, ja isto volim kišu, ali ne i grmljavinu :) Zapratit ću te ;)

      Izbriši
  12. Obozavam da gledam jesenje fotke!❤Sve su jako lepe!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, sviđaju mi se slike i ja volim jesen♥♥

    Ako ti se sviđa moj blog,učlani se uzvraćam, također izašao je novi post i najava za Q&A je usput pa ako želiš postavi neko pitanje :)♥ ----> https://makzpi.blogspot.hr/2016/09/10things-to-do-when-youre-borednajava.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post! 💖 💖
    Sve fotografije su divne, prosto ne mogu da odlučim koja je najlepša 💖

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post, sve fotografije mi se jako sviđaju baš su lijepe jesenske <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/born-pretty-store-haul-first.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Slikee ssuu ooodlicnee.I ja takodje volim jesen. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelijepe slike! Super si ih odabrala :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.