AUTUMN & MY GOALS & TUMBLR & MY THOUGHTS

srijeda, rujna 28, 2016
Helou :)

Danas sam konačno odlučila napisati neki "misaoni" post, ako se to može tako nazvati. Želim podjeliti neka iskustva o jeseni s vama i neke stvari koje želim napraviti ove jeseni, pa ako vas zanima, nastavite čitati...

Uglavnom kao što i svi znate, jesen je već tu... i hladni dani i sve što ima veze s jeseni. Iskreno da vam kažem, volim jesen, ali i ne volim. Ima dosta razloga o kojima bih detaljno voljela pisati, ali jednostavno trenutno nemam niti vremena niti volje, pa ću vam to u kratko pojasniti.


Kao prvo, kod jeseni nešto što užasno mrzim je kiša+vjetar. Nešto grozno! Mrzim dok idem u školu pješke i dok nosim kišobran i vjetar mi ga okreće, pa se na putu do škole i potrga. Volim kišu, al' onako kad ravno pada i lagano i kad sve miriši po kiši *-* 

Uz to, ne volim kada mi je hladno. Ja sam jučer bukvalno otišla u školu u kratkoj majici, laganoj vesti i još jednoj debljoj vesti jer sam se smrzavala ujutro. Mrzim hladnoću i sve vezano uz hladnoću, jer jednostavno više sam summer girl.

Ali da stvari ne budu na negativnoj strani, nešto što volim u jesen je lišće, al' onako šareno, crveno, žuto... predivno! Definitivno najljepše boje u godini, ali eto. I obožavam fotografirati predivne tumblr jesenske fotografije, ali bukvalno svako godišnje doba je nekako tumblr. To je i jedan razlog zašto stavljam toliko fotografija u post :)


Iako nisam cura koja sve planira i koja želi puno stvari imam i ja neke svoje galse ;) Imam neke svoje ciljeve koje hoću ispuniti ove jeseni, pa ću na početku zime pisati update ovih ciljeva, da vidim što sam učinila, a što ne. Imam naravno još ciljeva, ali ovo su oni najvažniji kojih se želim što prije riješiti.


NAPRAVITI BAREM TRI JESENJA DIY PROJEKTA... da, svake godine govorim da ću napraviti, ali nikako i tako dođe zima i ništa ne odlučim napraviti kako treba.

IMATI ŠTO BOLJE OCJENE IZ FIZIKE I KEMIJE... ne volim baš ta dva predmeta, ali eto potrudit ću se najviše što mogu.

DVA PUTA TJEDNO OBJAVLJIVATI POSTOVE... u pretprošlom postu sam rekla kako ću objavljivati postove subotom i srijedom, ali Petra se naravno toga nije držala. Oprostite, ali tako je kako je... želim i ja početi češće pisati i bolje, ali jednostavno imam obaveze, školu i tako da. Potrudit ću se!

KUPITI "UNIŠTI DNEVNIK"... već se skoro mjesec dana dvoumim dali da kupim knjigu tj. dnevnik ili ne, pošto neki govori da je glupost, a neki da je fantastična i cool. I mislim da ću je ovu jesen kupiti, pa vam javljam svoje utiske...

IĆI PJEŠKE U ŠKOLU... idem svaki dan i želim i dalje nastaviti jer nema ništa loše u tome. Pogotovo će vam šetnja u školu dobro doći, ako niste u kondiciji, a želite se malo dovesti u red. Ispočetka će vas stezati mišići, ali onda ćete se priviknuti i sve će biti u najboljem redu.

IMATI JESENSKI INSTAGAM FEED... kad i svi #onda #i #ja. Ne, stvarno. Baš mi se sviđaju takvi feedovi i probat ću i ja.

UŠTEDITI DUPLO VIŠE...  štedim i to već mjesec dana i uštedila sam nećete vjerovati koliko (ali ostat će tajna) i želim još par mjeseci dok ne uštedim za nešto što planiram već dugo, malo se tiče bloga, ali ostat će tajna.


Da, da... to je moja ovogodišnja jesen, nadam se da će sve ispasti kako i planiram i da ću postići svoje ciljeve. Obavezno mi u komentare pišite što vi volite i ne volite kod jeseni i koji su neki vaši ciljevi za ovu jesen koje želite ostvariti. Nadam se da vam nije bilo dosadno čitajući i obavezno komentirajte :)
Volim vas puno :*

Petra

24 komentara:

  1. odlican post petra . I ja sam sebi postavio neke ciljeve jer za mene to znaci kao neki izazov.

    novi post na blogu booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. WoW! Slike su preljepe :)
    Najviše volim kiššuuu... *-*

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Za razliku od tebe ja volim hladnoću - winter girl. Sretno u ispunjavanju ciljeva :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Isti smo, kisa+vjetar=NE ahahahahah
    Inace super post!!!

    aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne volim jesen, ne volim kišu, pogotovo kiša+vetar, bukvalno užas. Inače lep post, u suštini sve što si navela u planu trebalo bi nama da bude primer.
    I moram da kažem da imaš jako lepo i ne tako učestalo ime :)

    mojsvetmb.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. jesen je moje omiljeno godisnje doba :D

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/suede-waterfall-jacket.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post i slicice:*
    Dala si mi dobru ideju da se i ja malo aktiviram i napravim listu sa svojim ciljevima. Ja imam unisti dnevnik i svakako ti ga preporucujem :*

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ciljevi su ti veoma zanimljivi i nadam se da ćeš ih sve ostvariti :)
    ♡ forever-blogm.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Petra, stvarno divan post. Pronašla sam se u mnogim dijelovima. Volim jesen i stvarno uživam kada je na zemlji puno lišća pa se sastanemo i blesavimo po njemu, ali ono što nikako ne volim je kiša i hladnoća. Nikako da se obučem da mi bude toplo, jer sam užasno zebljičava, i na svu tu muku dođe kiša a sa njom i pregrst ludaka za volanom. Kao da mi nije dovoljno što kisnem od kiše i vjetra još mi samo i oni trebaju :(. :*

    Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati:
    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah... hvala ti na ovako dugačkom komentaru♥♥ zapratit ću te!

      Izbriši
  10. Prva slika je preedivna!Slike su jako lijepe,i nadam se da ćeš ostvariti svoje ciljeve.Ja volim jesen,ali ne volim kišu i vjetar kao što si već rekla.Pogotovo kad idem u školu ili negdje.Užas haha!Zapratila sam te.♥♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. haha super post, nadam se da si ostvarila vec nesto od svega :D :D

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.