WHAT TO DO IN SUMMER?

petak, kolovoza 12, 2016

Pozdrav svima!Ovaj post je malo drugačiji od ostalih. Zbog toga što ga ne piše Petra, već ja (Katarina). Autorica sam bloga Catherine here pa ako želite možete ga posjetiti i učlaniti se, bila bih vam zahvalna. Naime, pobijedila sam u njenom natječaju i kao pobjednica, po izboru mogu napisati bilo koji post za vas. Odlučila sam napisati nekoliko ideja o stvarima koje možete raditi preko ljeta pa krenimo!

1. Explore your town

Prva stvar koju možete raditi jest istraživanje svoga grada. Povedite sa sobom prijateljicu i krenite u razgledavanje grada. Istražite nova mjesta gdje do sada niste bili, nabacite nekoliko fotografija i objavite ih na Instagram jer su slike grada uvijek dobra ideja za novu sliku.


2.Try new hairstyle

Preko ljeta je jako vruće i većinom svi imamo podignutu kosu. Izazovite se i skratite ju malo (to sam ja učinila, tj. otišla sam frizerki), ili naučite kako se prave neke zanimljive frizure. Sada imate vremena i možete dosta doga isprobati.


3.Have a picnic

Ova ideja mi je najdraža, a uz to je i prejednostavna. Dogovorite se s nekim da odete u park, na jezero ili slično. Ponesite si deku, nekoliko sendviča, piće i nešto s čime ćete se moći zabaviti npr. karte. Udobno se smjestite u hladovinu i uživajte u druženju s najdražim osobama. 


4.Go shopping

I posljednja ideja je šopingiranje. Ne morate si čak ni kupiti ništa, možete jednostavno isprobavati robu koja vam se sviđa i pronaći svoj stil odijevanja ako već niste. Vrlo zanimljivo i korisno!


To bi bilo sve od mene. Nadam se da vam se svidio ovaj post i da će vam pomoći ne samo preko ljeta već i općenito. Iskreno, ja sam uživala pisajući ovaj post i baš mi je drago da sam imala priliku učiniti ovo, hvala Petra :D Ako ste prvi puta ovdje učlanite se na Petrin i moj blog i ne propustite zabavu!

Pozdrav!
Instagram / Pinterest / WeHeartIt: @katarinajelinic


You Might Also Like

16 komentari

  1. Hvala ti Katarina što si napisala tako dobar post i što si surađivala samnom :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne ideje. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideje su odlične :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Katarina, ovaj post si napisala odlično. Saveti su divni i neke sam isprobala a neke ću isporbati. Ako želiš posetiti moj blog, i pročitati moj novi post, to možeš uraditi klikom ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post, slike su odlične! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!Mnogo dobre ideje!

    Predplatite se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je odličan!
    Učlanila sam se u tvoj blog.

    http://inesfashionlife.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post i super ideje!

    Petra mogla bi početi rubriku BTS i napraviti BTS Haul prije škole!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post,jedan od najblojih. Pogledajte moj blog i uclanite se ako zelite http://saandraaz.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post!Leti najviše volim ići u šoping ili na piknik.Jako mi se sviđa izgled tvog bloga ♥

    Posetite moj blog & učlanite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideje i lijepo napisan post! Svaka čast! ♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. excellent !
    http://www.udressme.co.nz/

    OdgovoriIzbriši