Q&A

8/09/2016

Heey guys...

Evo menee! Oprostite što prošli tjedan nije bilo postova, svi znate razlog, bila sam na moru. Da... bilo je preljepo, a sada se opet privikavam u stvarnost. Jako mi je falilo blogganje, no što je tu je. Odmorila sam se i sada je vrijeme za nove pobjede. Ako ste novi na mome blogu, učlanite se jer uskoro dolazi puno iznenađenja na blogu.

*PRIJE NEGO ŠTO KRENEM NA POST, ŽELJELA BIH VAS ZAMOLITI DA POSJETITE OVAJ LINK KAKO BI ISPUNILI JEDNU MALU ANKETICU O MOJEM BLOGU I PROMJENAMA NA NJEMU, HVALA SVIMA KOJI RIJEŠE ANKETU*

Dakle... kao što sam nedugo najavila, napraviti ću post na temu Q&A. Zaista nisam dugo napravila Q&A, pa mislim da je sada pravo vrijeme za to. Hvala svima koji su mi postavljali pitanja i koje zanima nešto više o meni. Ako vas zanima koje sam odgovore dala na vaša pitanja, nastavite čitati post!


KAKVE POSTOVE NAJVIŠE VOLIŠ PISATI ?
Najviše volim pisati lifestyle i beauty postove.

IDEŠ LI NA MORE ? AKO DA, GDJE ?
Bila sam već na moru, prošli i pretprošli tjedan, a lokaciju vam na žalost ne želim otkriti.

NAJDRAŽI POST NA TVOME BLOGU ?
Svi. Ne mogu se odlučiti za jedan.

KOLIKO ČESTO ULAZIŠ NA BLOG ?
Svaki put dok sam na internetu, svaki dan.

KAKVE POSTOVE NAJVIŠE VOLIŠ ČITATI ?
Obožavam čitati lifestyle i fashion postove, dok za beauty postove nemam živaca xD

KOGA SI PRVOG ZAPRATILA ?
Iskreno se niti ne sjećam, ali mislim da je to bila Lina sa bloga Lina Stardoll Blog.

OMILJENI BLOGGERI ?
Ja stvarno ne želim izdvajati neke bloggere, ali sve koje pratim su mi zakon i obožavam ih. A i ako nekome komentiram blog odmah se ubraja pod omiljene :D

OMILJENO LJETNO PIĆE ?
Ne znam zašto, ali počela sam dosta piti Schweps.

TWITTER VS TUMBLR ?
Ne koristim niti jedno niti drugo, ali kada bih morala birati onda bi to bio tumblr.

DALI BI VOLJELA IĆI NA ULTRA MUSIC FESTIVAL ?
Daa!

KOJE GRADOVE BI VOLJELA POSJETITI ?
Los Angeles, Californiu, Paris i London.

ŠTO PRVO POMISLIŠ KAD ČUJEŠ RIJEČ "PUTOVANJE" ?
 Pomislim na to da jedva čekam da nekamo odem.

KAKO VOLIŠ PROVODITI VRIJEME NA PRAZNICIMA ?
Družim se s obitelji, brinem se za kućne ljubimce, bloggam, družim se s prijateljima i općenito sam na internetu.

KADA BI MOGLA STVORITI SVOJ VLASTITI SVIJET, KAKAV BI ON BIO ?
Svijet bez ljubomore, mržnje i neprijateljstva jedni prema drugima i da smo svi sretni i da tehnologija ne djeluje na nas toliko koliko u ovom stoljeću.

DALI IMAŠ ZAMIŠLJENOG PRIJATELJA ?
Ne, hahah. Ovo pitanje baš mi se svidjelo i baš sam se nasmijala kada sam ga vidjela, baš je originalno.


KOJU PIJESMU NAJVIŠE PJEVAŠ TOKOM LJETA ?
Pa ne znam... od kada je Lana Jurčević izbacila pjesmu "Vrti mi se", stalno mi je u uhu.

KOJE JEZIKE GOVORIŠ ?
Hrvatski i naravno jezike za susjedne države (Bosna, Srbija, Crna Gora, itd), engleski, njemački i polako učim talijanski.

NAJLJEPŠE MJESTO KOJE SI POSJETILA ?
Najljepše mjesto je Dubrovnik.

ČEGA SE VIŠE BOJIŠ- BUBA ILI VISINE ?
Više se bojim visine jer možeš pasti i slomiti se, a bube možeš pregaziti i ništa ti ne može.

DALI SI NEKAD POŽELJELA DA IMAŠ MAGIČNE MOĆI ?
Daa... pa tko nije ?? Jedno vrijeme dok sam gledala Harry Potera htjela sam biti kao on :P

KOLIKO TI VREMENA TREBA DA NAPIŠEŠ PROSJEČAN POST ?
Sve zavisi koliko je taj post zahtjevan. Ovaj Q&A sam pisala oko sat vremena jer sam vadila pitanja i odgovarala na njih, a i naravno moram ubaciti slike.

BAZEN VS MORE ?
More.

LA VS NYE (LOS ANGELES VS NEW YORK CITY) ?
Los Angeles *-*

OMILJENO VOĆE ?
Trenutno su to nektarine i grožđe.

KAVA ILI ČAJ ?
Kavu mogu popiti, ali mi nije baš nešto, dok čajeve ne volim. 

ZBOG ČEGA SI OTVORILA OVAKO ZABAVAN BLOG ?
Pa eto... zato da se vi zabavite zajedno samnom :)

JESI LI IKADA RAZMIŠLJALA O ODUSTAJANJA PISANJA NA OVOM BLOGU ?
Da, puno puta sam htjela odustat zato što sam dobila par hejt komentara i zato što sam imala malo učlanjenih, ali onda sam razmislila i znala sam da ja to volim, i na kraju nisam odustala.

IMAŠ LI SIMPATIJU/DEČKA ?
Hahahahahah :) Nemam :P

ZAŠTO HEJTUJEŠ KIM KARDASHIAN ?
Ne hejtujem ja nikoga :)

KAKO RADIŠ OVAKO SUPER IZGLED BLOGA ?
Pomoću super editora i predložaka.


Iii... to je to od pitanja. Oprostite ako nisam odgovorila baš na vaše pitanje, no nisam mogla na sve. Bilo je oko 66 pitanja, a ja sam odabrala točno 30 pitanja i mislim da je dosta. Hvala još jednom svima na postavljenim pitanjima. Ako imate još neka pitanja slobodno ih postavite dolje u komentare, a ja ću odgovoriti. 
Komentirajte i učlanite se u moj blog, i ne zaboravite ispuniti anketu!

Bye...

Petra

Broj komentara: 30:

  1. Odlicni odgovori, uzivala sam. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post 'moja trenutna osecanja'

    OdgovoriIzbriši
  2. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su ti odgovori i rješila sam ti anketu. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda sve. Dobro ti ide, iako si nova! <3 Samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori su odlični. Uradila sam anketu.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,uradila sam anketu. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post, Petra. Odgovori su veoma zanimljivi. Samo nastavi ovako da blogujes :) Pomalo si mi nedostajala, kao da te nije bio dvije sedmice. Glasala sam u anketi, nadam se da su moji odgovori od pomoci.

    Na mom blogu je novi post, mnogo bi mi znacilo da ga pogledas i kazes mi sta mislis :) ----> Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
  8. Uzivala sam u tvom postu!I da,i ja bih volela ići na Ultra music festival ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Baš mi je bilo zanimljivo čitati tvoje odgovore, imaš predivan blog i od sad sam njegov član. Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, super si odgovorila na sva postavljena pitanja! <3

    https://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista sam uživala čitajući post! Nadam se da se se lepo provela, a i odmorila na letovanju :) Uzgred, blog ti je divan, učlanila sam se :D ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  12. Stvarno imas divan blog, nije ni cudo sto te svi pitaju i za izgled, i za jako dobre postove. I ja isto ulazim na blogger svaki dan. Ali nazalost ne pisem uvek. :(

    Na mom blogu je novi post o povratku u skolu pa pogledaj.☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Odgovori su super i jako zanimljivi...odusevljena sam dizajnom tvog bloga ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. 1.kako se zoves
    2.kolikoimas godina
    3.volis li lakirati nokte

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.