My little Playlist for August

četvrtak, kolovoza 18, 2016

Helouu pips xD

Pošto dugo nisam radila playlistu, odlučila sam ju napraviti za današnji post. Iskreno se niti ne siječam kada sam zadnji put napravila playlistu, ali mislim da je to bilo negdje još u ranim početcima bloga xD
Zato danas uživajte u glazbi... jer kao što vidite u gifu iznad. MUSIC IS LIFE *-*

Ako imaš vremena riješi anonimnu anketu koja se sastoji samo od 3 pitanja, klikni OVDJE.


Yandel - Moviendo Caderas ft. Daddy Yankee



Jennifer Lopez - Ain't Your Mama



Calvin Harris - This Is What You Came For ft. Rihanna



Demi Lovato - Confident



Chris Brown - Don't Wake Me Up 



Wishn - Que Viva la Vida



Wishn &Yandel - Follow The Leader ft. Jennifer 



Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign



Pitbull - Timber ft. Ke$ha



David Guetta ft. Zara Larsson - This One's For You (UEFA EURO 2016 Offical Song)


I tu je kraj moje playliste za kolovoz... e da... ako niste znali, ova zadnja pjesma od Davida Guette i Zare Larsson je pjesma sa europskog prvenstva posvećena za Hrvatsku. Da, da... Istina je :P
Nadam se da vam se svidjela moja playlista, ako niste znali za neke pjesme, preporučujem da ih poslušate i da se zabavite uz njih ovaj kolovoz. 

Sviđa li vam se ova playlista ? Koju pjesmu vi najviše slušate ovo ljeto ? Koju mi pjesmu preporučujete da poslušam ?

PETRA

54 komentara:

  1. Znam neke pesme, a neke cu tek da poslusam. Odlican post! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam sve pesme, ali JLo i Rihannu slušam najviše od stranih muzičara. Od naših, sve što mi padne pod ruku a lepo je :) Sjajan post draga!♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Znam sve pjesme ali jedna od najdražih mi je od Jennifer Lopez Ain't Your Mama. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)Iii daa počinjem pisati knjigu,na zadnjem postu je kratki uvod,ako možeš pogledaj i napiši mi mišljenje,jer bi mi tvoje jako značilo <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)Iii daa počinjem pisati knjigu,na zadnjem postu je kratki uvod,ako možeš pogledaj i napiši mi mišljenje,jer bi mi tvoje jako značilo <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  6. Supeer post,odlicna plejlista♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post. ja mnogo volim stranu muziku, ali i našu :D
    Neke od ovih pesama mi ne izlaze iz glave bukvalno!! :D
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  8. Ain't your mama mi je predobra pesma kao i This is what you came for ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Uglavnom slušam domaću muziku, dok od stranih volim Taylor. Pesmu Aint your mama sam poslušala i super mi je, a njen spot me dosta podseća na spot pesme Papi koju takodje peva JLo :) Odličan post :)


    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto slušam domaću muziku, makar me privlači strana :D Hvala ti!

      Izbriši
  10. Odlican post,cak vecinu pjesama i ja sama slusam i obozavam a ova zadnja mi je TRENUTNO najdraza hehe..Drago mi je da imamo isti ukus :)

    Ako mozes,klikni na linkove u zadnjem postu,bila bih ti vrlo zahvalna :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/twinkdeals-wishlist.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  11. Neke pjesme koje si navela su odlične a ima i tih za koje nisam čula.. :)
    Super post <3

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Pesme koje znam su odlične, ostale moram da čujem :D Super post!

    thepeachesandtea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super plejlista, Ain 't you mama mi je broj 1!

    https://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Playlista ti je vrh! Znam sve pjesme i zbilja su odlične, volim ih i sama poslušati, naročito Rihannu i Demi Lovato :)
    Novi post je kod mene pa pogledaj ako želiš: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjajna lista!Nekoliko pesma i slusam iz ove liste!
    PRatim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Super, post. Uglavnom sve pesme znam, omiljena mi je od Rihanne i Clavina Harrisa ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Posebno volim pesmu Ain't your mama,od Jennifer Lopez,poslušaću sve pesme,odličan post♥:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Fantastičan post! Obožavam sve pjesme ali nekako mi je ova zadnja prirasla srcu zbog eura 2016♥

    OdgovoriIzbriši
  19. Odličan post OBOŽAVAM muziku i imamo isti ukus na ovoj listi.

    OdgovoriIzbriši
  20. Obožavam slušati pjesmu Timber. inače super post!

    OdgovoriIzbriši
  21. Za neke sam pjesme čula, a za neke nisam. Preporučujem ti Lush Life od Zare Larsson, Perfect Strangers od Jonasa Blue, If I Lose Myself i I Lived od One Republic. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  22. Super post.
    Ja vecinu ovih pjesama znam, mada sam veliki fan The ChainSmokera ;-)
    Ako nadjes vremena molim te pogledaj i komentarisi moj novi post, puno bi mi znacilo, u pitanju saradnja ;-))))
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. odlična play lisat ,mnogo toga i ja slušam (y)
    moj novi blog:http://katyblogfirst.blogspot.hr/2016/08/summer-party-nglj.html

    OdgovoriIzbriši
  24. Super post! Većinu pjesama znam, imaš super ukus u glazbi :)♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Super ti je post, sad ću krenuti sa slušanjem tih pjesama. Ako želiš pogledaj moj blog i pretplati se, i napiši u komentar da mogu uzvratiti. Sa 100 sljedbenika na mom blogu će biti giveaway :)
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlican post, par pesama iz tvog posta su mi favoriti! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/08/crop-top.html

    OdgovoriIzbriši
  27. Super post,predlazem pjesmu Hall of fame♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I hvala na prijedlogu za pjesmu :*

      Izbriši

Pokreće Blogger.