HOW EASILY WAKE UP IN THE MORNING?? #BTS

nedjelja, kolovoza 28, 2016
Pozdrav svima :)

Pošto za tjedan dana počinje škola vrijeme je već da se počnemo privikavati na rano ustajanje. Velika većina ide u školu ujutro i moraju se buditi rano. Zato sam ja današnji post rezervirala temu kako se lako probuditi ujutro, a ne ide vam baš najbolje, vjerujem da će vam poslužiti savjeti u nastavku posta. 

I da... i ja sam osoba koja bi sve dala samo za još pet minuta sna u krevetu... vjerujem da će i ovi savjeti i meni pomoći xD


NOĆNA RUTINA

Prije spavanja svaki dan imajte noćnu rutinu. Bilo to tuširanje, večeranje ili hidratiziranje kože koje ćete činiti 15-30 minuta prije spavanja. Svaku večer radite istu rutinu i vaš organizam će se priviknuti i na lakše ranije spavanje i na lakše ranije buđenje.

IDITE RANO SPAVATI

Kako bi vam cilj bio probuditi se ranije, morate i ići spavati ranije. Lakše ćete započeti dan svojim ranijem buđenjem i ako se probudite odmorni i sretni, trudite se tako započinjati svaki dan. Znam da će u početku biti teško, ali priviknete se.

BUDITE SE U ISTO VRIJEME

Svako jutro se budite u isto vrijeme koje ste se budili i dan prije. Kako nebi šokirali svoj organizam naglim buđenjem ujutro, radite to postupno, npr. sutra se probudite u pola sedam, a preko sutra u šest.

VJEŽBAJTE

Jednom kada ste se probudili, pokušajte napraviti nekoliko vježbi da biste pokrenuli organizam. Radite bilo kakve vježbe, od trbušnjaka, čučnjeva pa sve do vožnje sobnog bicikla. Samo nemojte se prije vježbanja zaboraviti rastegnuti kako bi ugrijali svoje mišiće prije nego krenete vježbati.

ALARM

Alarm stavite na drugom kraju svoje sobe kako bi se morali dignuti iz kreveta kada počinje zvoniti. Jednom kada ste se razbudili teško ćete opet utonuti u čvrsti san.

DORUČKUJTE

Obavezno doručkujte, prije škole, posla ili općenito. Ja ne poštujem baš to pravilo, ne znam ali puno puta ili nisam gladna ili mi se ne jede. Doručkujte nešto lagano kao voće ili neke žitne pahuljice kako bi bili energični tokom dana.

...

I to je to od današnjeg posta... Nadam se da su vam moji savjeti pomogli da se barem pokušate probuditi rano ili bar malo ranije nego što se inače budite. Poštujte ova pravila i budite se odmorni jer zaslužujete to da se osjećate sretno tokom dana :)
Komentirajte i učlanite se u blog kako bi bili u toku sa raznim postovima i iznenađenjima koja vam spremam!

Jeste li vi spavalica ili ranoranioc ?

Petra *-*

54 komentara:

  1. Prekrasan post!Definitivno se slažem sa tobom!Tema je veoma originalna!Veoma mi se dopada!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Savjeti su odlični, ja ću, nažalost sad biti prva smjena, vjerovatno će mi nešto od ovoga pomoći

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post ♥
    Ovi savijeti će mi sigurno dobro doći jer si navije budilicu u 5:30 a probudim se pet minuta prije vlaka 6:15,tako da oda sada se odmah dižemo iz kreveta hhaah ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma koristan post, ni ja nikako da se naviknem da jedem doručak kod kuće nego ga jedem na veliko odmoru u školi. Inače, nikako da se izbalansiram oko toga. Pre škole nisam gladna a 15 min pre velikog odmora mi krči stomak i imam osećaj da mogu da pojedm svoju drugaricu iz klupe :) <3

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. sjajno :D Odlican post http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post!♥Mnogo korisni saveti!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicna ideja. Ja sam vise ranoranilac tako da mi nije problem da se budim zbog skole. :)

    analtevss.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post ♥ mislim da je noćna rutina jako važna :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Savjeti su ti odlični! ♥ Ja sam ranoranilac tako da nemam nekakvih problema s ustajanjem. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Svi savjeti su odlični ali ja ne vjerujem da meni išta osim čuda može pomoći kada su jutra u pitanju hahah :D
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    OdgovoriIzbriši
  11. Super savjeti, meni je na početku tjedna teško se dići ujutro, ali već nakon par dana se probudim prije alarma. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post!Stvarno bih morala da lezem ranije i budim.Uskoro krece skola pa i zbog toga!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Rekla sam sebi jos pre par dana da cu poceti sa pripremanjem za skolu i navila alarm pola sata ranije nego sto inace ustajem , ali nista. Momentalno sam iskljucila alarm i bacila telefon sto dalje od sebe. Uglavnom uvek se rastezem ujutru to mi jako pomaze :)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako koristan post, mnogo mi je pomogao :) Izabrala si divne slikice, bas su nekako lepo upotpunile ceo post <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post! Ja sam, mislim, najveća moguća spavalica i ne znam kako ću se moći dignuti ujutro u 8, a kamoli za dodatne nastave kada škola počinje u 7:10 :( Ali ovi savjeti će mi pomoći. :D I učlanila sam ti se u blog! Možeš li i ti meni?

    >>paulacslife.blogspot.-com<<

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post! Svi ovi savjeti će stvarno dobro doći, samo što ja sam već isprobala ovo da ostavim mobitel na drugom kraju sobe i za mene ne radi... Uvijek ustanem i ugasim alarm i onda legnem opet spavati... Haha. :D

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  17. uzvarti follow! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš uzvrati ? Bez brige, već jesam :D

      Izbriši
  18. Odlican post! :)
    Novi post naa: https://macadamialover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  19. Baš-baš zanimljiv i ful koristan post !
    Također blog ti je jako divan :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Jako zanimljiv post. :)
    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  21. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Joj predivan post draga,sviđa mi se izgled tvog bloga! :)

    Btw pratim te pa ako zelis posjeti i ti moj blog.
    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  23. Odličan post, ideja mi je jako zanimljiva <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    OdgovoriIzbriši
  24. Napravila sam sličan post kao ovaj i navela sam većinu stvari kao i ti, ali ti si ih navela više i mislim da su zaista korisne. ☺

    GIVEAWAY -> pinkismysoul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Super post i korisni savjeti, svim školarcima će svakako dobro doći. ☺
    Imaš divan blog, zapratila sam te. ♥

    OdgovoriIzbriši
  26. Post ti je super , i jako je originalna ideja isto . Ja sam spavalica , definitivno nisam ranoranioc , hah . Post ti je super i jako je zanimljiv , te mislim da će mi pomoći za lakše buđenje .
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  27. Post je super♡.Ja se budim jako rano iako jako kasno zaspim,probudim se najkasnije u 9 a najranije u 6,najčešće oko 8.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.