#BTS SCHOOL HACKS #1

utorak, kolovoza 23, 2016

Hey :)

Od danas brojimo još točno 13 dana do početka (skoro sam napisala Nove Godine) nove školske godine. Da, znam za plakat je, ali što se mora, mora se. 

And, I'm going to cry now :(

Nekima počinje škola ranije, a nekima kasnije, zato je ovo idealno vrijeme za još jedan Back To School post, a danas ću vam pisati o school hacks ili školske savjete za koje mislim da će vam olakšati učenje ili barem pomoći tijekom ove školske godine. Ja sam pronašla jako puno hackova, ali odlučila sam da ih napišem u dva postova kako jedan post ne bi bio pre dug.

Prvi school hack je taj da kada pišete neke važne stvari u svoju bilježnicu pišite sa plavom kemijskom. Pročitala sam da stvari napisane sa plavom kemijskom se i brže zapamte nego stvari napisane crnom kemijskom.
Prestanite koristiti Google.com za pretraživanje informacija za školske sastavke, priče i eseje. Umjesto Google.com koristite scholar.google.com. Ovdje ćete pronaći bolje i relevantnije informacije.
Kako bi lakše zapamtili neku cjelinu, 2 puta je prepišite, 10 puta pročitajte i 10 puta ponovite. Tako ćete brže zapamtiti gradivo, a i uz to vježbat ćete pravilno prepisivanje. 2 u 1 xD
Ako imate problema sa izgovorom stranih riječi, napišite riječi u Google Translate te pustite govor i slušajte. Rječi ponavljajte sve dok god ne budete dobro izgovarali. Ovaj trik dosta će vam pomoći ako se pripremate za usmeno iz engleskog ili bilo kojeg stranog predmeta.
Prije nekog ispita jedite pepermint žvake. Dokazano je da pepermint stimulira mozak i pomaže kod koncentracije. Prisjetit ćete se nekih detalja iz gradiva, ali naravno prije sata obavezno bacite žvaku u koš za smeće, ne bi valjda htjeli da vas stroga profesorica uhvati u žvakanju pod satom za vrijeme testa :)

...

To je bilo to za današnji post! Nadam se da vam se svidio i da će vam sigurno pomoći... drugi dio ovakvog posta očekujte možda već i sljedeći tjedan, a možda čak i ovaj tjedan (ako budem dobre volje za pisanje 3 posta tjedno).
Obavezno komentirajte koji vam je od ovih savjeta pomogao i za kojeg ste sve saznali... i pišite svoje savjete koje bi meni preporučili *-*

PETRA

Broj komentara: 57:

  1. Ne mogu vjerovati da je škola za samo 13 dana... :(
    Odličan post! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni cinjenica da skola pocinje za 13 dana nije za plakanje, hahah. Odlicni saveti, nisam znala nijedan osim za translate. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, hvala ti :D Nadam se da će pomoći :D

      Izbriši
  3. Odlični su savjeti

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow,iako sam znala sve hackove,svaka cast sto nisi napisala one regularne sto se bukvalno vidjaju svakodnevno i na jutjubu,ali i na ostalim mrezama (okej za ostale mreze valjda nisam sigurna hahah)
    Dopada mi se izgled bloga kao i pisanje tako da cu sigurno nastaviti sa citanjem i pracenjem :)
    -Ellie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A... hvala ti puno puno *-* Trudila sam se da nisu isti kao i drugi ;)

      Izbriši
  5. hahaha jako zanimljivi hackovi,posebno mi se sviđa 1. i 2. ...odličan post
    posljednji blog:
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/2016/08/my-favourite-books.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post draga! Nisam znala to za plavu hemijsku. Inače sve pišem hemijskom i to plavom, ali nisam znala za taj trik :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će ti pomoći :)

      Izbriši
  7. Odlicni saveti!Ovo sa prepisivanjem lekcije par puto mnogo pomaze,stalno to radim iz istorije!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne mogu da verujem da se raspust ovako brzo završio...saveti su odlični i verujem da će mi mnogo pomoći ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma koristan post draga! Svaka čast na idejama! :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. odlican post super trikovi veoma korisni !

    novi post booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. znaci nemam komentara odlicno!

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Super su savjeti, od septembra ih definitivno praktikujem.

    Ako želiš, pogledaj moj blog, uskoro će giveaway https://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da će pomoći :D

      Izbriši
  13. Savrsen post, bas volim iovakvu vrstu pistova :) Ovi hackoivi ce sigurno svima pomoci, bas su kreativni <333 Svaka cast!

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja jedva čekam školu :D
    Odlični hakovi!

    thepeachesandtea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Savjeti su ti odlični! Definitivno ću te poslušati!<3<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ma mora se mene slušati xD

      Izbriši
  16. Ne mogu ja u školu. To je previše za mene. :( Zbogom ljeto, zbogom serije, zbogom živote! Ok, dramatiziram, ali i dalje ne želim u školu. Puno sam puta pročitala o tom triku sa žvakom pa bih ga baš htjela probati. I ostale ideje su ti predobre. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto ne želim u školuu... Hvala ti :*

      Izbriši
  17. Predobroo,zaprati ♥ http://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  18. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Super su mi ideje i odlično si uredila post! <3


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Follow her and comm some posts http://magicworldofpanda.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  21. Super post!♥

    Postavite mi pitanja za Q&A
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivan post!Hvala ti što si podelila predivne savete sa nama!Definitivno ću neke isprobati!Inače član sam tvoga bloga,pa ako želiš uzvrati mi!♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  23. Raspust je zbilja prebrzo prosao, ne mogu vjerovati da uskoro vec pocinje skola. Nisam znala za ovaj fact s plavom kemijskom, definitivno cu poceti cesce da ju koristim. Na google translate-u i sama cesto slusam izgovor :)
    Novi post je kod mene pa pogledaj: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Odličan post! Super hackovi! Inače jako lijepo uređen blog.💋😘

    Novi post❤
    💙 http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/pitaj-melani-kako-do-samopouzdanja.html?m=1💙

    OdgovoriIzbriši
  25. Super post!Fotografije su isple sjajne.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.