BACK TO SCHOOL TAG #BTS

nedjelja, kolovoza 14, 2016

Heej!

Iako ljeto još traje želim započeti novu rubriku na mojem blogu, a to je već svima poznata kratica BTS ili Back To School, na žalost. Za nekoliko tjedana se vraćamo u školske klupe i opet u borbe sa svim ocjenama, testovima, novim lekcijama i profesorima.

Za danas sam odlučila napraviti Back To School Tag koji se već danima vrti po raznim blogovima i sigurno ga je svaki blogger ili bloggerica napravio. Ovaj tag mi je jako zanimljiv i jedva sam čekala da ga mogu napraviti, zato ako vas zanima sve o mojem povratku u školu nastavite čitati blog i naravno ako ste novi na blogu, učlanite se i ostavite komentar.

I ako imate vremena riješite jednu malu anketicu klikom ovdje.


1. U KOJI RAZRED KREČEŠ OVE GODINE ?
Ove godine krećem u 8. razred.

2. KOJEG DANA TI POČINJE ŠKOLA ?
Počinje mi 05. rujna.

3. DALI STE IMALI ZADAĆU PREKO LJETNIH PRAZNIKA ?
Nee, hvala Bogu pa nikad ne dobivamo zadaću.

4. ŠTA ĆEŠ OBUĆI PRVOG DANA ŠKOLE ?
Još ne znam... ali uvijek biram dan prije što ću obući.

5. KOJE SVE SATOVE IMAŠ U ŠKOLI ?
Sve redovne (hrvatski, engleski, biologija, matematika, geografija, tehnički, povijest, tjelesni, glazbeni, likovni, kemiju, fiziku i vjeronauk) i 2 izborna (njemački jezik i informatika).


6. U KOLIKO SATI SE BUDIŠ/IDEŠ U KREVET KADA JE ŠKOLA ?
Kada idem u jutro škola mi počinje u 7:45, budim se oko 6:45, a dok sam popodne škola mi počinje u 13:45, a budim se svaki dan drugačije, zavisi imam li neki test ili neki dodatni predmet prije.

7. ŠTO TI JE NAJSTRESNIJE KOD ŠKOLE ?
Kada učitelji zahtijevaju više nego što moramo znati.

8. U KOJEM SI SE RAZREDU POČELA ŠMINKATI ?
Ne šminkam se još ;)

9. KAKVU TORBU NOSIŠ ?
Nosim torbu Vans galaxy uzorka.

10. OMILJENI PREDMETI ?
Hrvatski i likovni.


11. PREDMET KOJI MRZIŠ ?
Još ne znam koji predmet mrzim, jer svake godine mrzim drugi predmet.

12. UOBIČAJENI RASPORED U ŠKOLI ?
Skoro svaki dan imam 6 sata, između prvog i drugog sata je odmor 5 min, dok između drugog i trećeg 15 min, a odmor između ostalih satova je također 5 min. Nekada poslije škole znam imati satove njemačkog ili informatike (dok sam ujutro), a nekada i prije škole (dok sam popodne).

13. OMILJENA STVAR KOD ŠKOLE ?
Pa naravno društvo :D

14. KAKO RASPOREDIŠ VRIJEME ZA OBITELJ, DRUŠTVO, ŠKOLU I INTERNET ?
Dosta teško.

15. DALI SI SRETNA ŠTO SE VRAĆAŠ U ŠKOLU ?
Pa i da i ne :P


To su bila sva pitanja u ovom tagu. Nadam se da vam se tag sviđa i ako ste ga napravili na svome blogu napišite mi komentar, da znam pročitati. Uskoro vam spremam iznenađenja na blogu, zato budite uz moj blog i čitajte postove kako ništa ne bi propustili! I obavezno mi u komentare napišite kakve biste postove voljeli čitati u rubrici #BTS.

Baaj ;)

Petra

53 komentara:

  1. Sjajan tag! Pitanja su mi jako zanimljiva a tvoji odgovori još bolji. :) ♥ Želim ti puno sreće u novoj školskoj godini! :*

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, ne potsecaj me, molim te. Ne zelim jos u skolu :(

    girl-hashtag.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv tag, puno sreće u osmom razredu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super tag!!! Mnogo mi se dopada i sigurno cu ga uraditi na svom blog, srećno u novoj skolskoj godini

    booksdiar.blogspot.rs novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiv post! Uživala sam čitajući odgovore. :D

    Lifelover's diary

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post Petra ;-)
    Novi post je na mom blogu- ako nadjes vremena pogledaj ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post draga Petra <3
    Ako zelis pretplati se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduvek sam volela te sezone i jedva sam dočekala i tu sezonu #back to school. Ne znam iz kog razloga mnogo me motiviše svi ti pribori školski i sve to i nekako mi daje inspiraciju za učenje. Imaš zanimljiv tag i odličan ti je samim tim post.
    Draga,nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi ušla i pročitala moj novi post i ukoliko želiš možeš ga i komentarisati jer mi mnogo znači,a i bilo bi mi drago kada bi se učlanila na moj blog! Hvala puno.♥ http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-16-saveti-za-ucenje.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno *-* Posjetit ću blog :D

      Izbriši
  9. Sjajan tag! Tvoji odgovori su super, bas sam i ja razmisljala da na svom blogu popunim isti. Super si mi <3 <3 <3


    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličaan post! Jako zanimljiva pitanja, a i odgovori! :)
    www.coatandcupcake.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post! Odgovori su jako zanimljivi! Ja ne zelim opet u skolu.. :D

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super tag! Nisam ga radila, ali mi se baš dopada, možda ga i uradim. ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, ovo mi se čini kao neki zanimljivi tag <3
    Super si ogovorila na pitanja :)

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Petra, odličan post, uživala sam čitajući. Jako mi se dopada način na koji ti pišeš blog, oduševljena sam zapravo. Sve tvoje slike su veoma originalne, vidi se da imas stila i ukusa. Želim ti sreće u novoj školskoj godini! Pratim te, ako želiš možeš uzvratiti i posetiti moj blog https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i tebi sretno u novoj šk godini♥♥

      Izbriši
  15. Odličan postt. Tag je odličan, a pitanja su fenomenalna. I ja sam uradila ovaj tag pre nedelju dana. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post! Obožavam BTS postove! ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi q&a!
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivan post, bas sam uzivala citajuci tvoje odgovore :) Izabrala si divne slike koju su jos vise upotpunile post, sto je za svaku pohvalu <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Super post! Jako mi se sviđa ovaj tag i odgovori. Mogla bi napisati outfite po danima za jedan tjedan ili BTS eessentials. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ i hvala na prijedlozima ;)

      Izbriši
  19. Jaoj vi krecet 5 u skolu, a mi 1. Ah, dobro to je 2 dana razlike. Prezivecu. XD
    Inace, odlican post draga.♥♥

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  20. Imenjakinjo imas divan blog hehe ... Cini mi se da sam ja jedina koja nije i ne planira uvoditi bts rubriku, nemam pojma zasto. Dopao mi se tag, pitanja su bas zanimljiva i svidja mi se kako si odgovorila na njih. Ja imam samo jutarnju smjenu :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, javi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imenjakinjo, nisam niti ja se htjela prisjećati škole, ali eto... Hvala ti puno :*

      Izbriši
    2. Hvala tebi sto si posjetila moj blog, uzvratila sam pracenje :)

      Izbriši
  21. Pitanja su bas zanimljiva.Predmet koji ja mrzim je fizika i taj predmet me ubija.Imaš jako uredan i divan blog učlanila sam se :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... ja isto mrzim fiziku :P

      Izbriši
  22. Jako zanimljiv post:).Srećno u 8.razredu!

    OdgovoriIzbriši
  23. Evo, upravo sam napisala ovaj tag na svom blogu, jako mi se svidio! :) Zanima me je li 7. razred stvarno tako težak kako govore, jer ja krećem na jesen? S koliko si prošla?

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ! Da dosta je težak s obzirom da dobivaš fiziku i kemiju :)

      Izbriši
  24. Odlican tag,mozda da napravis neki BTS DIY post:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I hvala na prijedlogu!

      Izbriši

Pokreće Blogger.