TOP 10 HRVATSKIH LJETNIH DESTINACIJA #SUMMERwithPETRA

Hej...

Iako ja obožavam ljeto, mrzim vrućineeeeeeeeeee... Hvala Bogu, preko vikenda nas je rashladila kiša pa mi je sada super :D

Evo još jednog posta moje ljetne rubrike (sigurno već svi znate kako se zove, pa neću odugovlačiti). Ovaj post je na temu hrvatskih ljetnih destinacija ili predivnih gradova na Jadranu, pa evo moj popis gradova za koje mislim da ih vrijedi posjetiti.

1. KORČULA
2. ZADAR
3. DUBROVNIK
4. ŠIBENIK
5. SPLIT
6. PULA
7. RIJEKA8. MAKARSKA9. VODICE10. TROGIR

Samo da se zna... svi gradovi su preljepi i jednako ih sve volim ;D Koji grad vi najviše volite i koji vam se najviše sviđa ? Ako se niste prijavili na natječaj, prijavite se klikom ovdje i postavljajte mi pitanja za Q&A klikom ovdje.

Bye!

Petra

34 komentara:

  1. Divan post, JA sam ljetovala na Braču I Hvaru I super je❤️
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila sam u svim vradovima, osim na Korculi i u Vodicama. Iskreno ne znam koji mi je ljepsi. Volim Zadar, Sibenik i Split. Ali nekako najvise Zadar volim.
    U Dubrovniku sam bila davno, ali vrlo rado bih ooet isla, samo da mi se ukaze prilika. A Makarska je top destinacija svake godine :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, i ja najviše volim Zadar *-*

      Izbriši
  3. Ja sam iz Srbije i do sada nisam bila u Hrvatskoj, ali gradovi sa slike izgledaju predivno! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš jednom posjetiti ;D

      Izbriši
  4. Svi gradovi su predivini. Bila sam na Korčuli. Super post!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno! Nikada nisam bila u Hrvatskoj, ali bih jako voljela da je posjetim! Baš si me zainteresovala ovim postom. :)

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš je jednom posjetiti ;)

      Izbriši
  6. Jao, omiljeni grad u Hrvatskoj mi je definitivno Makarska (kada je riječ o ljetovanju), ali i Zagreb i Split su tako savvršeni *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Petra,Hrvatska je prelepa kao i uvek. Mnogo su mi lepi Zagreb i Split,stvarno baš zrače lepotom nekako.♥ Inače post ti je odličan,bravo.

    Nova sam ovde na blogu i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala moj post i komentarisala ukoliko budeš želela jer mi mnogo znači svaki tvoj komentar.♥ Lyy♥

    Link --- http://belablogss.blogspot.rs/2016/07/things-about-for-me.html ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Posjetit ću tvoj blog :*

      Izbriši
  8. Nikada nisam bila u Hrvatskoj, ali bih zaista mnogo volela da odem tamo nekada :) Na slikama deluje neverovatno, prelepo i magicno, a verujem da je takva i uzivo <3 Jako lepo pises i postala sam novi clan tvog bloga <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi još je ljepše u uživo :D Hvala ti puno :*

      Izbriši
  9. Predivan post! Jako mi se sviđaju mjesta koja si odabrala :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Inače ljetujem blizu Vodica pa me veseli što si ih spomenula. ♥☺

    ccuteggirls.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Imala sam priliku posjetiti Vodice. Predivno mjesto :)
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -new post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ti je bilo lijepo :D

      Izbriši
  12. Odličan post :) Nikada nisam bila u Hrvatskoj ali najveća želja mi je da posetim Dubrovnik :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nadam se da će ti se želja ostvariti :D

      Izbriši
  13. Svi gradovi su predivni, zaista! Nekako sam oduvek zelela da posetim Sibenik, a posle njega, najlepsi sa ove liste su mi Split, Zadar i Pula. ^^

    btw, post o MIRU na mom blogu, pogledajte: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Pogledala sam već!

      Izbriši
  14. Nikada nijesam bila u Hrvatskoj. Voljela bih posjetiti neki od ovih gradova. Izgledaju jako lijepo!


    Tvoj blog pratim. Zaista je sjajan! Meni bi jako znacilo kada bi ti zapratila moj blog i procitala neki od postova :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da... prekrasni su! Hvala ti puno :*

      Izbriši
  15. Stvarno prelepo, jako bih zelela posetiti Split predivan je :)
    Ako zelis pogledaj moj blog,ja tebe vec pratim :*
    https://angelaafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Zapratit ću te!

      Izbriši
  16. Svi ovi naši gradovi su prekrasni, ali mi je žao što nisi pisala više o malim mjestima koja su još ljepša nego urbana središta za ljetna odmaranja.

    redheads-diary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom,ali ipak ima jako puno malih gradova za koje puno ne znaju,a ovo su središnji...

      Izbriši
  17. Ja na ljetovanje idem u Selce,ali bih voljela posjetiti se ostale:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja na ljetovanje idem u Selce,ali bih voljela posjetiti se ostale:)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.