TKO JE POBJEDNIK NATJEČAJA ??

ponedjeljak, srpnja 25, 2016

Bok svima...

Vjerovatno vam je i jasno o čemu se radi u ovome postu. Jučer je bio kraj natječaja povodom 100 članova, pa je i vrijeme da proglasim pobjednika.
U natječaju vas je sudjelovalo 14... iskreno, za prvi put i dovoljno. Pobjednik natječaja će moći napisati bilo koji post na mome blogu. A i sada je vrijeme da kažem tko je pobjedio... pobjednika sam birala preko random aplikacije i pokazao mi je broj...


Pobjedila je Katarina Jelinic koja je bila broj 12! Čestitam ti i želim se svima zahvaliti što su se natjecali! Vi ostali se nemojte ljutiti jer će sigurno biti još ovakvih natječaja na koje ćete se moći prijaviti. Molim da mi se pobjednica javi do kraja tjedna na gmail (petralove4nice@gmail.com) ili biram drugog pobjednika. Čestitam još jednom!

P.S. redovni post izlazi sutra

Bye...

Petra

You Might Also Like

7 komentari

  1. Cestitam pobjednici!! :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam pobjednici! Jedva čekam sjutra da pročitam novi post. :) ♥

    innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam pobjednici i veselim se novom postu . 😘
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima! Jedva čekam napisati post i baš mi je drago da sam pobijedila :D

    http://catherinehere.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši