MY FAVORITE APP ON MY PHONE / COLLAB with ANA

petak, srpnja 29, 2016
Heej...

Nadam se da vam je lijepo ovih dana, ja sam na moruuuu.... yeaaa!
Evo opet jednog collaba i to ovaj put s jednom dragom i talentiranom Anom sa bloga Ana's life. Njen blog je predivan i bilo bi mi drago kada biste ju zapratili :)

Kao što vidite u naslovu, današnji post biti će na temu omiljenih aplikacija na mome mobitelu, dok je od Ane post na temu "What's on my phone?". Nadam se da će vam se svidjeti...

U mojem mobitelu na 2. slide-u postoji jedan folder kojemu je naslov "Best" i unutra se nalaze sve moje omiljene aplikacije koje imam na mobitelu, pa u nastavku pročitajte i koje su to aplikacije...


DEEZER

Prva najdraža aplikacija je Deezer. Preporučujem je svima koji vole slušati muziku, ali jedino što je mali problem je taj da se neke pjesme moraju kupiti. 


WE HEART IT

Ja uistinu obožavam We Heart It i sa njega preuzimam sve preljepe fotografije koje koristim kao pozadinu mobitela, a i većinu fotografija stavim i na blog.


INSTAGRAM

Instagram mi je najdraža aplikacija na mobitelu koju skoro svaki dan koristim. Nisam vam htjela schreenshut-ati home od instagrama zato jer bi bila možda neka fotografija od neke meni poznate osobe. Ja ne objavljujem puno fotografija, a jučer sam na privatnom instagramu objavila jednu.


SHAZAM

Shazam je super aplikacija za sve koji ne znaju kako se koja pjesma zove. Ne prepoznaje sad neke domaće pjesme, ali super prepoznaje strane i neke popularnije domaće. Iskreno, ne koristim baš puno aplikaciju, ali je korisna :D


RETRICA

Retrica mi je najbolja i najdraža aplikacija za fotografiranje. Ima odlične efekte, a sada po novom možete i snimati videe i uređivati fotografije. *oprostite što sam slikala MP3 i Power Bank, nisam imala ništa pametnije blizu sebe xD


INSTASIZE

InstaSize mi je najdraža aplikacija za uređivanje fotografija. Uz to možete stavljati i ove okvire u bilo kojoj boji, a možete i u okvir staviti fotografiju koja je mutna (blur). 


I to je to od collaba... Ako vas zanimaju još neke aplikacije koje imam napišite mi to u komentare jer imam stvarno još puno aplikacija koje volim. 
Koristite li vi aplikacije koje imam i ja ?
Još jednom vas podsjećam da posjetite Anin blog i učlanite se... usput ako ste novi učlanite se i meni xD

Bye!

PETRA

Broj komentara: 36:

  1. Odličan post. Ja od navedenih imam retricu koju retko kad koristim, shazam i instagram. Na instagram uđem 2 miliona puta na dan, tako da mislim da nema potrebe da pišem kako mi je to najdraža aplikacija. :)

    Q&A: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. E sad ću da skinem shazam da vidim kakav je :D Odličan post!

    writtingguy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar post. Koristim Retricu , naravno instagram ;-)
    Novi post na mom blogu, molim te pogledaj ;-)))
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post;)
    Koristim sve ove aplikacije koje si navela i potpuno se slazem sa tobom za sve sto si rekla za njih;))

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:))))))))

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam sve aplikacija i odlicne su♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, blog ti je sjajan, imaš follow od mene uzvrati ako želiš :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, hvala ti! Iako možda nisi svesna, dala si mi savet koje aplikacije da instaliram!!

    Lifelover's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno♡ baš mi je drago♥♥

      Izbriši
  8. Odličan post. I ja koristim We Heart It, ali na računaru.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. sjjane ste i ja koristim we hart it obozavaaam ga ;)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/fluo.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Dosta ovih aplikacija imam i ja, deezer sam nekada koristila, ali više ne, ni sama ne znam zašto

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post!Deff mi je najdrazi instagram!

    Posjeti moj blog i predplati se,uzv : funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post,kao i cijeli blog!♥


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    https://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja puno volim navedene aplikacije. Veoma su interesantne, a neke i korisne. ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Deezer je odličan no meni su vremenom dosadile reklame tako da ga više ne koristim.. :(
    Odličan post <3
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post. Moja omiljena aplikacija je Pinterest. Slično je kao We ❤ It, ali se meni ipak više sviđa Pinterest. ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Milice <33 Meni je isto... 😂

      Izbriši
  16. Koristimo iste aplikacije & super post!

    Ako si u mogućnosti voljela bih da pročitaš moja dva jedina posta na blogu i možda nabaciš mišljenje i komentar. Također ako možeš, zaprati me i zapratiti ću i ja tebe! :-) http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Obozavam ovakve postove! :)
    Ove aplikacije i ja koristim i omiljene su mi :)


    Ja sam spremila julske favorite pa mozes da pogledas.. poslednji post i youtube kanal. <3
    http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Aaaa joj insta size je najveća ljubav,definitivno!Ima odlične efekte i mogu reći da mi je aplikacija puno bolja od vsco cam|kako već|
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.