😍KOKTEL & SMOOTHIE😍 #SUMMERwithPETRA

Bokic ljudi !

Nisam još radila ovakav tip postova na ovom blogu, ali nadam se da će vam se svidjeti. Danas ću vam dati neke recepte kako napraviti ukusni ljetni smoothie i naravno sladoled :D
KOKTEL THE BEACH

VRIJEME PRIPREME
😍 5-10 min

PORCIJE
😍 1

SASTOJCI
😍 0.2 dl sirupa od jagode
😍 1 dl soka od limuna
😍 5 dl soka od ananasa
😍 5 dl soka od naranče

Sve sastojke pomješajte i stavite u shaker te protresite. Napitak stavite u čašu i dodajte leda! Za dvije porcije dodajte duplo više sastojaka. Uživajte!
SMOOTHIE OD BRESKVE

VRIJEME PRIPREME
😍 10-15 min

PORCIJE
😍 1

SASTOJCI
😍 4 kom breskva
😍 2 dl jogurta
😍 2 žlice šećera (običnog)
😍 2 žlice leda (običnog, drobljenog)
😍 1 kom narančina kora

Očistite breskve (što zrelije). Narežite ih i ubacite u blender zajedno sa ostalim sastojcima. Miksajte 1-2 minute i poslužite u čašama :)


Kakve vi volite piti koktele i smoothie ?
Hoćete li još ovakvih postova ?
Nadam se da ćete se rashladiti uz ovaj koktel i smoothie, komentirajte i učlanite se u moj blog...

P.S. POSTAVLJAJTE MI PITANJA ZA Q&A KOJI ĆE VJEROJATNO IZAĆI ZA TJEDAN DANA :)

BYE :*

PETRA

Broj komentara: 38:

  1. Ja obozavam najvise smoothie od banane, ali cu isprobati i ove tvoje. Definitvno pisi jos ove postove jer su tipicni sada za ljeto. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/cooking-with-anastasija.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i ja obožavam smoothie od banane :*

      Izbriši
  2. Super ideje, 100% ću isprobati obje.😋😘❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... nadam se da će super ispasti!

      Izbriši
  3. Odlican post!Bas zelim da probam ovaj prvi recept,mada je i drugi primamljiv...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Probaj oboje nećeš požaliti :*

      Izbriši
  4. Predobar post, sigurno cu probati nesto od ovoga ;-)
    Novi post na mom blogu, molim te pogledaj ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideje! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je... Jaa sam ga napravila i svima ga preporucujem.
    Pogledajte moj blog,a evo i link mog novog posta http://saandraaz.blogspot.rs/2016/07/current-favourites.html
    Petra jako bih volela da uradimo collab,pretplatila sam se na tvoj blog,ako zelis mozes i ti na moj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Hvala na prijedlogu za collab, javit ću ti se za collab :D

      Izbriši
  7. Ja obožavam smutije, uglavnom one koje sama napravim ☺ Voćne koktele sam pila na moru pre par godina i moram priznati da sam oduševljena njima. Hvala ti na receptu, već godinama se pitam kako da napravim jedan ☺
    allKatie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha... drago mi je da sam ti pomogla :D

      Izbriši
  8. Odličan post. Voljela bih vidjeti još ovakvih postova na tvom blogu.♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja za post. Mislim da cu probati zadnje, samo jos breskv da kupim haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan blog jako nam se sviđa
    dobra tema za blog
    zelis follow-follow reci mi u zadnjem postu da ti uzvratim ☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Može follow-follow *-*

      Izbriši
  11. Sjajna ideja, pokušaću sigurno. Super je post! <3


    Poseti i moj blog i učlani se ako ti se dopada: smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, naravnoo učlanit ću se *-*

      Izbriši
  12. Inače ne pravim smoothie ali ovaj post je jako dobar :)
    ♦ forever-blogm.blogspot.com ♦ -new post :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja radim smoothie često I ovi recepti su super!

    kreativanblog.blogspot.com - novi post ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ideje! Moram probati! Inače obožavam ovakve postove! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjajna ideja,sigurno cu pokusati! <3
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. svidaju mi se ovakvi postovi.
    pratim te
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/07/mac-cosmetics.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlične ideje :)
    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  18. Probala sam da napravim sve tvoje smutije i preukusni suu😘😘
    Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis☺
    UunaaG: The cold summer: http://unasfashionblog.blogspot.com/2016/08/the-cold-summer.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.