FAVORITE SUMMER QUOTE

petak, srpnja 22, 2016

Pozdrav svima!

Ja nisam imala uopće ideja o čemu da vam danas pišem pa sam odlučila napraviti post o omiljenim citatima, ali omiljenim ljetnim citatima. Nisam još pisala ovakav post, ali vjerujem da će vam se svidjeti :D

I prije nego što počnete "proučavati" citate želim vas samo obavijestiti o tome da je uskoro kraj natječaja povodom 100 članova. Odnosno kraj natječaja je 24.07. u 23:00 sati, pa ako se još niste prijavili, prijavite se klikom ovdje. Ako ste novi na ovom blogu, ja sam Petra i vjerujem da ćete lijepo provesti ljeto uz moj blog.

 

*sve slike su preuzete sa We Heart It aplikacije

Samo prije kraja ovog posta želim reći da idem u nedjelju na more i to na 2 tjedna i jedva čekam. No nemojte se brinuti oko postova zato što će izlaziti i redovno kako izlaze i postovi su već napisani tako da samo čekaju objavljivanje. Sljedeći tjedan očekujte i jedan collab post tako da budite aktivni na blogu jer će uskoro i puno iznenađenja *-*

Vidimo se...

Bye

Petra

You Might Also Like

26 komentari

  1. Slike su odlicne. Prave letnje. Lepo se provedi na moru! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepe slike i bas super ideja za pisanje posta 😄
    Lijepo se provedi na moru!
    Ja jedva cekam kad cu ici 😃
    Relativno sam blizu mora, ali eto, nisam bila u mogucnosti do sad da idem😒

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... nadam se da ćeš ići :)

      Izbriši
  3. Odlične slike!
    Uživaj na moru! ☺
    http://ivafdiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe slike! :)
    Uživaj na odmoru! <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne slike! Nadam se da ces uzivati na moru xo

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim ove kao slike sa natpisima, citati su super

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastični citati! Uživaj na moru. ♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja imam nenormalnu opsesiju sa letom. Osećaj toplote i lepote lol XD
    Prelepi citati ! Pravi letnji <3

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Prelijepe slike kao i uvijek <3
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo se provedi na moru!

    OdgovoriIzbriši
  11. Slike su prelepe! :) Lep provod na moru! :))

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super su citati! :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Citati su super . 2. citat zapravo i imam na majici . Lijepo se provedi na moru . 😘
    P.S. Ako netko želi follow for follow dodite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši