100 ČLANOVA!!! + NATJECANJE

7/15/2016


Ljudi moji... zahvaljujem se svima na velikih 100 članova... hvala svima puno puno puno što me podržavate i pratite. Nije niti pola godine od otvorenja bloga prošlo, a već sakupili brojiku 100. Ne možete vjerovati koliko sam vam zahvalna na tome. Hvala vam za sve pozitivne komentare i za sve preglede na blogu, da nema vas nebi bilo sada niti mene.

Pošto će giveaway biti povodom 120 članova, odlučila sam vam napraviti malo iznenađenje. Ovakav natječaj nisam vidjela nigdje do sada pa eto, hoću "prva" isprobati. Pobjednik ili pobjednica natječaja će moći na mome blogu napisati post. Da,da... dobro ste čuli, a kako bi pobjedili morate poštovati neka pravila:

1. MORATE BITI UČLANJENI U BLOG

2. U KOMENTARE MORATE NAPISATI SVOJU GMAIL ADRES

3. U KOMENTARE NAPIŠITE NEKI KOMENTAR O MOME BLOGU

Mislim da pravila nisu teška... pa bacite se na posao :P Pobjednika biram random 24.07. što znači da imate i više od tjedan dana, tj. 9 dana. Ako imate kakvih pitanja u vezi natječaja pitajte u komentarima ili preko gmaila (blogg.petraa@gmail.com). Sretno svima! Redovni post izlazi sutra :D



Bye :*

PETRA

Broj komentara: 39:

  1. Čestitam na 100 sljedbenika.
    Tvoj blog za mene je inspiracija i utočište na internetu.
    chicforgeek1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo koleginice!!! Cestitam od srca. Ako zelite pogledajte moj blog. Mozete postavljati pitanja za Q&A ispod favorita Kiss.

    http://saandraaz.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Sutra izlazi collab! Jel se natječeš ?

      Izbriši
  3. Kako dobra ideja. To zaista niko nikad nije uradio, ali mislim da ce posle ovoga mnogo nas poceti to da primanjujemo. Stvarno si kreativna. :)
    proundpotterhead@gmail.com

    Na mom blogu je novi post "Koliko mrzim svadbe" pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Pogledala sam već i učlanila se :D
      2

      Izbriši
  4. Jako kreativna ideja. Nisam videla nigde ovako takmičenje pa mislim da je ideja jako originalna. Tvoj blog pratim od nedavno i znaj da mi se jako svidja kako pišeš, tj. tvoj stil pisanja.
    sehadaljajkoharrypotter@gmail.com

    blogfromdreamgirl.blogspotcom

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja se takmičim(učlanila sam se u blog(whatever).Obožavam čitati tvoj blog,jer uvek naučim nešto novo.Tvoj blog je neverovatan i fantastičan.
    e-mail:anagocatlove@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitam ti na 100 citalaca da ih uskoro bude duplo ahhaahh.♥
    E-mail: Rakicaca020@gmail.com
    Instagram: @aleksandrija02

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati;
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Cestitam ti od ♥ na 1OO clanova! :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam! Na tvom blogu obožavam sve. XD
    Nemam e-mail za blog, a privatni ti mogu dati u dm na instagramu, ako želiš.
    ccuteggirls.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ti je blog☺
    uunicorn68@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post draga moja Petra :) Upravo sam ugledala tvoj komentar na svom blogu i kad sam ušla u ovaj tvoj mali kutak oduševila sam se :) Prvo ti je izgled bloga magičan,i tako dobro pišeš da se nadam da će ove brojke na tvom blogu još mnogo mnogo porasti :)
    E-mail:branka.370833@gmail.com
    Ig:branka.12
    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Divaaan post draga <3
    Svaka cast! Ako zelis pretplati se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post,kao i svaki drugi:D
    Prijavit ću se za natjecanje:
    1.Jesam(otkad)
    2. gmail: tamara.gasparic1@gmail.com (instagram nemam)
    3.Kom: Nemam riječi haha,stvarno odličan blog,boljeg nema..Radujem se svakom postu i s veseljem ga čitam:)Samo tako nastavi i imat ćeš preko 1000 followers-a :D

    all--about--stardoll.blogspot.hr
    -tamaa_123

    OdgovoriIzbriši
  13. Iskreno, tvoj blog ne pratim dosta dugo, tako da ne mogu previse reci, ali za ovo malo vremena sto te pratim, cinis mi se kao jedna jako draga cura. A izgled bloga mi se takoder svida jer je sve nekako bijelo i plavo :)
    mail:marijana-1-@hotmail.com

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam ti na 100 članova. Zaslužuješ ih mnogo više, jer zaista primjetno je da se mnogo trudiš oko bloga. Ne poznajem te, ali kroz tvoje postove shvatila sam da si jedna divna osoba. Imaš presladak blog i sigurna sam da će i ostali primjetiti tvoj trud, te da ćeš u budućnosti imati mnogo više članova. Čestitke!♥
    e-mail: positivethoughts5@hotmail.com
    Instagram : @positivethoughts55

    positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. katarina.jelinic31@gmail.com
    INSTAGRAM: @katarinajelinic

    Volim čitati tvoje postove jer imas super stil za pisanje a najviše mi se sviđa post o 10 destinacija za posjetiti u Hrvatskoj :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti je blog....volim čitati tvoje postove i kad vidim novi post uljepsas mi dan....od ♥ ti cestitam na 100 clanova...nadam se da ces imati jos vise
    valerijamisain@gmail.com
    instagram mi znas

    OdgovoriIzbriši
  17. Ostavila si kom na mom bogu pa reko da pogledam.Svidja mi se blog i od nedavno te pratim.Lijepo pises.Odlicna ideja i cestitam ti. :* :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Jel se natječeš ?

      Izbriši
  18. Po meni ovo je super natjecanje .
    1. Napravila sam već odavno , hah .
    2. disney.555678@gmail.com - Instagram : lovedisney.blog
    3. Tvoj blog je za mene mijesto na kojem mogu naći nive stvari , zanimljivosti , mnogo toga i gdje se mogu načitati .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    😘
    I naravno čestitam na 100 pratitelja , nadam se da ću i ja jednom tako .

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.