TUMBLR SUMMER PHOTOS / #SUMMERwithPETRA

utorak, lipnja 21, 2016

Hy ljudi!

Evo i toliko očekivanog prvog posta rubrike #SUMMERwithPETRA. Ispričavam se što post nije izašao ranije, ali imala sam malih poteškoća oko bloga i zato sam morala i cijeli izgled promjenit... ali nema veze.Danas pošto je prvi dan ljeta vrijeme je da i svojim mobitelima, tabletima i računalima i svim ostalim gadgetima podarite taj osjećaj ljeta i promjenite wallper...

Ove fotografije možete staviti na instagram i bilo gdje na društvene mreže gdje hoćete imati taj "osjećaj" ljeta. Za sada uživajte u tim fotografijama, a nadam se da ćete tako uživati i u stvarnosti ;P























Nadam se da vam se sviđaju fotkee *-*

Ako imate neke super ideje za sljedeći post ove rubrike napišite mi dolje u komentare!

Bye!

-ask.fm: petra_s_life

PETRA

Broj komentara: 35:

  1. Woow... preljepe su slike *-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. ♥Drago mi je što si uspjela složiti blog♥, slike su pre. Nominirala sam te za TMI tag, ali sam se sad sjetila da si ga već napravila, tako da zaboravi na to.

    ccuteggirls.blogspot.hr <--novi post♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su divne. Prave one letnje! :)

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su P R E D O B R E! Oduševljena sam. Izgled bloga ti je presladak! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful collection, I love the pictures! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  7. Slike su prelepe! :)
    meni ovakve slike daju inspiraciju:)
    AKo zelis pogledaj moj blog i postani clan.<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je što ti se sviđaju! Naravno da hoću!

      Izbriši
  8. Volim ovakve slike, predobar blog imaš :)
    Visit my blog :) www.classyflare17.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga hvala na divnom komentaru koji si ostavila na mom blogu. :)
    Uclanila sam se u tvoj blog #69
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post,slikee su pree!❤

    Posjetite moj blog,ako zelite highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  11. Slike su vrh *-*

    Novi post je na blogu: writtingguy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Slike su fenomenalne kao i tvoj blog! Također sam opsjednuta tumblr stvarčicama i baš sam nedavno kupila one naočale kao s 15 slike i ugodno se iznenadila. Učlanila sam se na blog! Pozz, Ena! ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :D Ja isto obožavam tumblr stvari <3

      Izbriši
  13. Upravo sam te otkrila i moram priznati da mi se jako sviđaš <3
    Slike su super kao i tvoj blog.

    POGLEDAJ MOJ BLOG ---> nina7022.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ti je blog! Pratim te! Nadam se da ceš i ti mene <3

    OdgovoriIzbriši
  15. slike su super.Blog ti je super,svida mi se banner super je.

    http://0chiclife0.blogspot.ba/2016/06/summer-life-hacksummer-wallpapers.html novi post,zapratite

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :*

      Izbriši
  16. Ideja za post je super, nikad se toga ne bih sjetila. Slike su savrsene *_* Sve u svemu, blog ti je diiivan.

    OdgovoriIzbriši
  17. Slike su ti prelijepe. Zapratit cu te jer ti je blog divan :)
    Pogledaj ti moj ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  18. slike su preljepe!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.