TRENDOVI OVOG LJETA / #SUMMERwithPETRA

utorak, lipnja 28, 2016


Hejj

Za danas je opet tu rubrika #SUMMERwithPETRA u kojoj ću vam danas (iako većinu znate) pokazati koji su to trendovi ovog ljeta. Ako vas zanima koji se trendovi meni sviđaju, nastavite čitati...



Prvo krećemo od ovih naočala. Neznam uopće kako se zovu... (ako znate kako se zovu, napišite u komentare) Dakle, naočale su totalni hit ovog ljeta i mislim da su preslatke i može ih se kombinirati uz sve i ima ih za kupiti u različitim bojama i uzorcima.



Ovi kupaći kostimi već su osvojili internet svojim "sportskim" izgledom. Gornji dio je kao top, a donji može biti duboki, plitki... Sve u svemu, super izgledaju za ovo ljeto.



Sljedeće na popisu su ove Kim Kardashian pletenice. Pletenice mi se stvarno sviđaju i trend su godine, a i ljeta. Mislim da ih je super nositi kad je vruće i kad ne znaš kamo bih sa svom tom kosom, uglavnom, jako ljepo stoje svim curama koje ih nose.



Zatim na popisu su i ove majice sa resicama. Meni su prepreslatke ovakve majce i totalno su lagane i baš ljepo izgledaju. 



Iii... šećer na kraju. Preslatki su mi ovi traper kombinezonići koji su doslovno "naj trend" ovog ljeta i ja imam jedan svoj i jedva čekam moreee i odmor...

...

Što vam se najviše sviđa sa popisa ?
Meni se iskreno sve sviđa i vjerujem da i vama. Ako vam nije problem, riješite onu anketu na desnoj strani bloga jer mi pomaže u odabiru teme posta xP
Predlažite mi kakve bi postove htjeli čitati i da... postovi će od sada izlaziti u utorak i petak (dva puta tjedno), a kada ću biti na moru, napraviti ću malu pauzu, ali sve ću vam reći unaprijed.

Bye :D

-ask.fm: petra_s_life

PETRA


You Might Also Like

35 komentari

  1. Odlican post. Najvise mi se dopadaju kupaci i kombinezoni. Uradila sam anketu. :)

    novi post, knjige koje preporucujem: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super blog. Jako mi se svidja kako pises postove. Ja sam pocetnica i volela bih da mi komentarises i uclanis se u moj blog ako nije problem . Ja sam se uclanila u tvoj blog. Inace to mi jako znaci. <3


    http://selenatorforever651.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... naravno, učlanit ću se :*

      Izbriši
  3. Odličan post! Ono se ne zovu Kim Kardashian pletenice - pravo ime im je Bokserske pletenice. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post Petra. Prije svega, kreativna ideja. Meni se takođe sviđaju sve ove stvari, ali najviše kupaći kostimi. Voljela bih da vidim neke beauty postove na tvom blogu. Samo nastavi ovako.

    Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, u pripremi su beauty postovi *-*

      Izbriši
  5. Nice post and blog.
    I'm following you, hope you follow me back ;)
    http://francescasblogg.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se najviše dopadaju romperi i ovi kupaći kostimi. Štaviše, imam identičan kao ovaj teget :) I naočare su mi jako slatke, samo što mislim da mi ne stoje nešto posebno. Super post :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tebi sve super stoji :) Hvala ti :*

      Izbriši
  7. Woow! Predivni su romperi ^^ mislim da ću i ja kupiti jedan ^^ super post ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post. Meni se ponajviše dopadaju kupaći kostimi i te pletenice ali moja kosa je užasno rijetka i kratka i ne mogu ih baš nositi :(

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super blog. Ja sam se uclanila u tvoj blog. Volela bih da i ti posetis, komentarises i uclanis se u moj .

    http://modernaitalijanka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. super post, ja najvise volim ovakve sorcevee :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post. :D
    Ja obozavam ove pletenice :D
    Romperi su mi preslatki, medjutim, iz nekoh razloga nemam ni jedan. :(
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  12. Slazem se za sve sto si napisala! Najvise mi se dopadaju naocare,obozavam ovakve oblike !

    Pogledaj moj novi post <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja isto obožavam ovakve naocale :D

      Izbriši
  13. Stvarno super post!! Ovaj post biće mi od pomoći pri kupovini,a takođe mislim da se ovog proleća mnogo nosilo i cveće u kosi,pa će tako biti i sada!:)

    ●POSETI MOJ BLOG●
    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/5-june-favorites-2016.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni se bas svida ovaj oblik naocala :)
    Dobra ideja za pisanje posta :)
    Uclanila sam se na zboj blog :D

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Super su sve stvari i slazem se da su trend.Mislim da su i starke tako neki trend.Ako zelis,mozes pogledati moj blog.Zanima me tvoje misljenje.
    chicforgeek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovaj traper kombinezon mi je najljepši, a ni kupaći nisu loši. Sve u svemu je post super. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve mi se svidja imam taj poderani kombinezon i volim pletenice♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Super post. Bas lepe slike. Trendovi su super. Komentarisi na mom blogu



    Novi post ----> http://modernaitalijanka.blogspot.com/2016/07/ljubav-saveti.html

    OdgovoriIzbriši