TMI tag / collab with Mihajlo

četvrtak, lipnja 16, 2016

Hy lovely peoples!

Evo za danas smo vam ja i Mihajlo sa bloga My Book Corner pripremili collab. Ovaj put riječ je o TMI TAG-u koji je sličan Q&A-u, pa sam odlučila tek u 7. mjesecu napraviti ljetni Q&A. Ako ne znate što je TMI TAG, to je Too Much Information Tag ili previše informacija tag.
Pa da ne duljim, mogu početi odgovarati na pitanja. Naravno kada pročitate moje odgovore idite kod Mihajla na blog i pročitajte njegov post i također učlanite se u njegov blog.

1. ŠTO IMAŠ NA SEBI ?

Trenutno imam obične crne tajice i neku sivu majicu.

2. JESI LI IKAD BILA ZALJUBLJENA ?

Ne ;)

3. JESI LI IKAD IMALA UŽASAN PREKID VEZE ?

Ne.

4. KOLIKO SI VISOKA ?

Oko 155 cm :/

5. KOLIKO IMAŠ KILOGRAMA ?

Ne želim vas opterećivari mojim kilogramima.

6. IMAŠ LI NEKU TETOVAŽU ?

Imam tek 14 godina, tako da ne.

7. IMAŠ LI PIERCING ?

Ne, ali ako se pod piercinge ubrajaju probušene uši onda da.

8. OTP (one true pair: najdraži slavan par) ?

Trenutno nemam neki najdraži par, ali svi su slatki.

9. NAJDRAŽA SERIJA ?

Trenutno ne pratim niti jednu seriju tako da da.

10. NAJDRAŽI BEND ?

Hrvatski najdraži bend mi je Pravila igre, a strani su 1D.

11. NETKO ILI NEŠTO ŠTO TI NEDOSTAJE ?

Pa trenutno prijatelji i najradije bih opet ponovila cijeli maturalac i sve predivne događaje.

12. NAJDRAŽA PJESMA ?

Moviendo Caderas.

13. KOLIKO IMAŠ GODINA ?

14

14. HOROSKOPSKI ZNAK ?

Blizanac.

15. KVALITETE KOJE TRAŽIŠ U DEČKU ?

Ne znam... nikad baš nisam tako razmišljala.

16. NAJDRAŽI CITAT ?

Just for old times say they were good. Enjoy it now. And this will be used to the old days...

17. NAJDRAŽI GLUMAC ?

Nezz fakat...

18. NAJDRAŽA BOJA ?

Crna, bijela i tirkizna.

19. GLASNA ILI TIHA GLAZBA ?

Zavisi o mom raspoloženju. Ako sam tužna onda tiha, a ako sam sretna onda glasna.

20. GDJE IDEŠ KAD SI TUŽNA ?

Kad sam tužna najradije otiđem tamo gdje nema nikoga, a to je većinom moja soba.

21. KOLIKO TI TREBA DA SE ISTUŠIRAŠ ?

Paa... oko 20 min, nekad i pola sata.

22. KOLIKO TI TREBA DA SE SPREMIŠ UJUTRO ?

Oko 10 minuta, nekad i više.

23. JESI LI IKAD BILA U TUČI ?

Ne.

24. NEŠTO ŠTO TE PRIVLAČI ?

Hmm... iskrene osobe.

25. NEŠTO ŠTO TE ODBIJA ?

Osobe koje tračaju, a najviše dvolične osobe.

26. RAZLOG ZBOG KOJEG SI SE PRIKLJUČILA U BLOGGERSKU ZAJEDNICU ?

Svidjelo mi se od kada sam počela čitati blogove svi ti postovi, tagovi, collabi i sve, pa sam i ja poželjela otvoriti blog, i eto danas sam tu gdje jesam.

27. STRAHOVI ?

Ja sam dosta bojažljiva osoba i doslovno se bojim svega. Bojim se dok hodam po stepenicama da se stepenice ne sruše, bojim se dok je nevrijeme da me grom ne udari, bojim se dok se vozim u autobusu da se ne dogodi prometna nesreća... svega vam se ja bojim.

28. POSLJEDNJA STVAR KOJA TE JE RASPLAKALA ?

Pa ne znam stvarno. Nisam se dugo plakala.

29. ZADNJI PUT KADA SI NEKOME REKLA DA GA VOLIŠ ?

Ne sjećam se.

30. ZNAČENJA TVOG IMENA NA BLOGU ?

"This is my life", to je moj život.

31. ZADNJA KNJIGA KOJU SI PROČITALA ?

Ne sjećam se kako se zove, ali bila je to neka lektira.

32. KNJIGA KOJU TRENUTNO ČITAŠ ?
Trenutno ne čitam nijednu knjigu.

33. ZADNJA SERIJA KOJU SI POGLEDALA ?

Neznam xD

34. IMAŠ LI BFF ?

Da.

35. ZADNJA OSOBA S KOJOM SI PRIČALA ?
To je bilo prije 5 min, a to je bila moja mama.

36. NAJDRAŽA HRANA ?

Pizza.

37. MJESTO KOJE ŽELIŠ POSJETITI ?

Želim posjetiti Los Angeles.

38. ZADNJE MJESTO NA KOJEM SI BILA ?

Ako se to podrazumijeva pod grad, onda je to bio Zagreb.

39. IMAŠ LI SIMPATIJU ?

Nop.

40. ZADNJI PUT KADA SI NEKOG POLJUBILA ?

Hahah, mislim da mamu, samo u obraz :DD

41. ZADNJI PUTA KADA SI BILA OPTUŽENA ZA NEŠTO ?

Ne znam...

42. NAJDRAŽI SLATKIŠ ?

Čokolada. Logično!

43. KOJI INSTRUMENT SVIRAŠ ?

Nijedan, i ne zanima me.

44. NAJDRAŽI KOMAD NAKITA ?

Narukvice i sat.

45. ZADNJE ŠTO SI TRENIRALA ?

Hmm... plivala sam jučer.

46. ZADNJA PJESMA KOJU SI PJEVALA ?

Mislim da je bila Feel this moment.

47. NAJDRAŽI CHAT-UP LINE ?

What ??

48. JESILI GA IKAD KORISTILA ?

?

49. ZADNJI PUT KADA SI SE DRUŽILA S NEKIM ?

Prije sat vremena s ljudima iz mog razreda.

50. TKO BI TREBAO ODGOVORITI NA OVA PITANJA ?

Svatko tko čita ovo i blogger je. Napišite mi u komentare ako ste napravili ovaj tag.

...


Ako vam se svidio ovaj post obavezno komentirajte i učlanite se u moj blog. I da... hvala vam puno na 60+ učlanjenih ljudi, stvarno ste najbolji. Vratila sam se s maturalca i moram vam priznati da je bilo preprepredobrooo. U sljedećem postu ću vam MOŽDA staviti slike od maturalca i reći moje utiske o svemu. I naravno zahvaljujem se Mihajlu što me kontaktirao i predložio da napravimo collab, nadam se da ćemo napraviti još koji collab zajedno.

Bye♥




Broj komentara: 17:

  1. Super post petra samo ja se zovem mihajlo a ne mihajilo da znas inace drago mi je sto smo uradi collab nadam se da cemo ih jos raditi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, meni je također hvala tebi što si me kontaktirao!

      Izbriši
  2. Supeeer post!!!

    Posjeti te moj blog >> Jedan-zivot-jedan-san.blogspot.ba << :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je post, samo moraš znati da se "neznam" zapravo piše "ne znam" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA, DA ZNAM PRIMJETILA SAM POGREŠKU!

      Izbriši
  4. Jako zanimljiv post!

    Ako netko želi, može posjetiti moj blog i učlaniti se :)
    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiv post :)
    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Vjeruj mi,imamo punooo toga zajedničkogXD
    Btw,super post:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vjeruj mi,imamo punooo toga zajedničkogXD
    Btw,super post:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/q.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* već sam učlanjena :*

      Izbriši

Pokreće Blogger.