STVARI KOJE ... MORATE PONIJETI NA MATURALAC


POZDRAV SVIMA!

Evo mene opet na bloguuu... jedva sam čekala da ova školska godina završi i da se više riješim knjiga koje će ako ih ne maknem upropastiti ljeto xD
Nadam se da me niste zaboravili na ovih 2 tjedna neaktivnosti.
Hvala svima koji su mi čestitali rođendan i slali mi prekrasne porukice i pisali komentare :*

Ja idem sljedeći tjedan na maturalac i već sam spremila svoj kofer i jedva čekam. Kako i vi sigurno idete ili ste išli na maturalac sigurno ste trebali napraviti neki popis stvari koje ćete ponijeti. Zato sam vam za danas pripremila post na temu "Stvari koje... morate ponijeti na maturalac". Ako vas zanima što ja nosim na maturalac i što vama preporučujem, nastavite čitati.


1. ODJEĆA

Ako idete na par dana na maturalac nemojte ponijeti sa sobom cijeli ormar. Najbolje bi bilo ponijeti 4 do 5 majica kratkih rukava, 3 do 4 kratkih hlačica, 1 majcu dugih rukava (za slučaj lošeg vremena), 1 do 2 duge hlače, donji veš, tenesice ili lagane cipele (npr. convers starke), laganu vestu i neku laganu jaknicu za slučaj lošeg vremena.


2. PROIZVODI ZA HIGIJENU

Svi moraju paziti na svoju higijenu. Zato je najbolje u malu kozmetičku torbicu dodati neke stvari: četka za kosu, četkica i pasta za zube, sapun za tuširanje, sapun za umivanje, krema za lice, štapići za uši i dezodorans (u stiku ili u bočici). Bez tih proizvoda ne možete provesti niti 2 dana. (Za cure) Ako se šminkate, nemojte pretjerivati i uzimati previše šminke jer vruće je vrijeme i šminka vam se lako može ili otopiti ili pokvariti.


3. KREMA ZA SUNČANJE

Kremu za sunčanje sam izdvojila zato što većina vas koji ovo čita ili zaboravi kremu za sunčanje ili ju ne koristi zato što misli da još nije sezona sunčanja i da sunce ne prži sve oko sebe. Ali daa... baš suprotno, sunce nas sve prži i valja se dobro zaštiti kremama za sunčanje kako se vaša koža nebi uništila i opekla (izgorila). Kreme možete kupiti u skoro svakoj boljoj trgovini, ali kod odabira kreme morate jako paziti na svoj tip kože.



4. KAPA (ŠILTERICA), ŠEŠIR I SUNČANE NAOČALE

Uz kožu jako dobro morate paziti na svoje oči i glavu. Nije zdravo gledati u sunce i nikome nije ugodno zato morate pažljivo odabrati dobre i kvalitetne sunčane naočale. Nemojte gledati što je u trendu ove godine nego što je kvalitetno i što je učinkovito da vas spriječi od sunca i također nemojte gledati na cijenu jer stvarno morate paziti na svoje oči. Također pazite na svoju glavu jer velika večina ljudi dobi sunčanicu ili se samo onesvijesti. Ako hodate po suncu uvijek morate imati šilt kapu na glavi ili bilo koji šeširić. 


5. GADGETI

Naravno da ako idemo na maturalac ili na bilo kakvo putovanje uvijek nosimo mobitel sa sobom. Uvijek, ali uvijek morate uzeti mobitel sa sobom. Može se dogoditi da hoćete nazvati mamu,tatu... a nemate s čega. Ili ako obožavate fotografirati uzmite kameru ili fotoaparat, no nemojte ga ostavljati na nekom vidljivom mjestu jer vam može nestati (daa... dobije noge xD, netko vam ga može uzeti). Ali u svakom slučaju nemojte pretjerivati jer svrha maturalca je da posjetite neke gradove koje možda niste prije, zato prije svega zabava.


6. SLUŠALICE, KNJIGA, ČASOPIS, ...

Ja svugdje gdje idem nosim sa sobom slušalice. Tako da ja u svoj popis svrstavam slušalice kao moj obavezan predmet, naravno prije nego što idete na putovanje napravite si playlistu sa super zabavnim pjesmama kako vam ne bi bilo dosadno. Ako volite čitati preporučujem vam da sa sobom ponesete i neku knjigu ili časopis. Ja sam tip osobe koja ne voli čitati knjige, pa zato sa sobom ponesem i neki časopis.


7. LIJEKOVI

Ako ste alergični na nešto ili ste bolesni ili bljujete (povračate) dok se vozite, uvijek sa sobom trebate imati neke lijekove protiv bolesti, bolova glave, trbuha i ostalih stvari. Naravno, ako ste alergični uvijek sa sobom nosite cijepivo protiv tih alergija jer nikad se ne zna. 



I to je bilo to od današnjeg posta. Nadam se da vam se svidio ovakav malo drugačiji post. Za sljedeći post ću možda napraviti Q&A s obzirom da imam jako puno pitanja. Pitanja mi možete postavljati dolje u komentare ili na blogu na gornjoj stranici tj. izborniku "Q&A".
Ako sam nešto od stvari zaboravila napisati, napišite mi dolje u komentare.

Kamo vi idete na maturalac ? Odgovorite mi na pitanje jel me jako jako zanima gdje baš vi idete. 

Byee!

33 komentara:

  1. Super ideja za post. Ja idem u Split☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. Sigurno ce pomoci mnogima koji idu uskoro na ekskurziju. :)
    Ja idem najverovatnije u Budimpestu i Bec, ali tek za dve godine.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Uvijek daješ odlične savjete! Sigurno će pomoći onima koji idu na ekskurziju. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post! Stvarno ti bas ide blogganje! :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. SUPER POST!
    ZAPRATI ME AKO ŽELIŠ

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post♥Zanimljive slikice!
    Uclanila sam se u tvoj blog,nadam se da ces uzvratitit,hvala!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* učlanjena sam već *-*

      Izbriši
  7. Super i jako koristan post. :)
    Učlanila sam se na tvoj blog pa uzvrati ako želiš. ;)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, i ja sljedeći tjedan idem na maturalac tako da će mi baš poslužiti ovaj spisak!
    Nadam se da ćeš se super provesti na svom maturalcu, svakako javi utiske kako je bilo :)

    Ako netko želi, može slobodno pogledati moj blog i učlaniti se :)
    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Naravno da hoću :*

      Izbriši
  9. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    OdgovoriIzbriši

  10. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Naravno da ću te zapratit ...

      Izbriši
  11. Jako mi se sviđa tvoj post; najviše ono o mobitelu. Zapratila sam blog, molim te uzvrati. ♥☺

    ccuteggirls.blogspot.hr <--novi post ☺

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da je maturska ekskurzija jedan od najljepših dijelova školovanja,a ovo je odličan post za pripremu!

    Zapratite moj blog.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlični saveti i jako mi se svidja post <3
    Zapratila sam se, jako bi mi značilo ako uzvratiš :)

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Slažem se, sve ove stvari su neophodne, pa čak i krema za sunčanje jer su ove godine temperature prilično visoke. Evo i pitanja za q&a:

    Koliko dugo vodiš ovaj blog?
    Omiljeni dslatkiš?
    Crna ili bela čokolada?
    Omiljeni blog koji pratiš?
    Nova sam,pa imaš li neke savete kako da drugi ljudi vide moj ( ili bilo čiji ) blog?
    Omiljeni časopis?
    Imaš li brata ili sestru?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i također hvala za pitanja :*

      Izbriši
  15. supp si .mi idemo na HVAR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Nadam se da ćete se lijepo provesti :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.