POZITIVNE I NEGATIVNE STRANE BLOGA

četvrtak, lipnja 23, 2016


Hej ljudi, kako ste mi danas ?

Opet mi je jučer nestalo inspiracije za današnji post, ali nema veze, ionako mi se inspiracija brzo vratila xD Za danas sam vam, kao što vidite u naslovu odlučila sam napraviti jedan malo drugačiji post.

Kako je to biti blogger ?
Super, haha :) Navest ću vam tri stvari pozitivnih stvari i tri negativnih stvari kod bloga, pa nadam se da ćete se u nekim stvarima i vi pronaći.


POZITIVNE STVARI :D

KREATIVNOST
Blog je mjesto gdje prenosiš svoju maštu i kreativnost u svijet. Neznam za vas, ali ja obožavam pisati blog i od kada sam mala obožavala sam pisati sastavke na neke super teme i baš to me je potaknulo da otvorim svoj blog.

LJUDI KOJI TE PRATE/PODRŠKA
Baš je lijepo kad znaš da su ti ljudi, pratioci, a ne samo pratioci nego i tvoja podrška da ideš dalje i da znaš da možeš bolje. Da, njih nema vjerojatno sad ja ne bih sjedila ispred laptopa i pisala ovaj post. To što te oni podržavaju, to znači da možeš još bolje i da znaš da možeš bolje.

KOMENTARI
Mene osobno veseli svaki komentar kao da je prvi. Obožavam čitati vaše kreativne komentare i sve savjete i pitanja koja mi pišete... Naravno, ja također volim pročitati neki dobar post i onako baš ga super pohvaliti, jednostavno je to tako.


NEGATIVNE STVARI :/

PRIVATNOST
U svijetu današnjice, svatko zna sve o svakome. Nažalost, društvene mreže su nas sve "mlade" ljude pokvarile. Ja od kada sam počela pisati blog, ja čuvam svoju privatnost, svoje slike i svoje prezime te naravno sve informacije koje bi netko mogao lažno iskoristiti ili zloupotrijebiti. Ja se iskreno bojim, da npr. netko uzme moju sliku i napravi lažni profil pod mojim imenom i prezimenom i onda se tako predstavlja ljudima koje ja poznajem te me sramoti ili govori gluposti koje nisu istinite i točne.

HEJTERI
Hejteri su naša stvarnost i uvijek će ih biti bez obzira koliko vi mislili da ih nema. U svakome od nama nalazi se jedan dio hejtera, možda vi ne mislite tako, ali da, to vam se zove stvarnost. Čitala sam puno po internetu, časopisima, youtubeu o hejterima i stvarno mislim da je to veliki problem današnjih društvenih mreža i stvarnosti te najveći problem tinejdžera. 

OVISNOST O INTERNETU/RAČUNALU
Ja sam ta koja može 24/7 biti na laptopu, iako mogu dosta bez laptopa, ja znam u kakav sam se problem uvalila i svjesna sam toga. Znam da sjedenje na stolici ispred bilo kakvog laptopa, računala nije dobro i da utječe na naše zdravlje i držanje. Zato svima vama koji ste kao ja, preporučujem da izlazite van na zrak, prošećite, vozite bicikl, loptate se, igrate se s bratom/sestrom, sve samo da niste na računalu cijeli dan.



To je to za ovaj post... ako vam se svidio komentirajte i da... hvala vam na preko 70 učlanjenih u bloguu!!! Ja sam presretna i ne vjerujem da sam došla do te brojike, pa nedavno je bilo 60... Okej!

Bye!

PETRA

You Might Also Like

38 komentari

  1. SUPER POST, MOZDA I JA OTVORIM BLOG (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da hoćeš :D

      Izbriši
  2. super post

    f-o-o-d-l-o-v-e-r-s.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se sa svime sto si rekla.Super post! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Slazem se sa svime, ali uprkos negativnih stvari, blog je opet divna stvar u ovom virtuelnom zivotu. :D

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!Prosto uživanje je čitati tvoje postove,a naročito jer delimo isto mišljenje!
    Zapratite me uzvracam beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa... Hvala ti puno, drago mi je što imamo ista mišljenja :)

      Izbriši
  6. Slažem se sa tvojim postom. Odličan je.
    😍 forever-blogm.blogspot.com 😍 <-- novi post, novi kviz, novi izgled <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da si skroz u pravu i slažem se sa tobom! Odličan post! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. VIDI SE KOLIKO VOLIŠ PISATI BLOG I KOLIKO ZNAŠ O BLOGU I JA CIJENIM TO, BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma najbolji blog na svijetu

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful and cute.Maybe we could follow each other.

    Overpowered

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks, yes we could follow each other.

      Izbriši
  11. So many cute pictures! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  12. Potpuno si u pravu što se tiče svega, ali ja mislim da su hejteri jedna od boljih strana bloga jer, znaš ono: What doesn't kill you, it makes you stronger. ☺ Odličan post u svakom slučaju.

    PS - učlanila sam se ☺
    allKatie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slazem s tobom, ali i drzim se svoje strane price :D Hvala ti puno :*

      Izbriši
  13. Slazem se sa tobom u potpunosti, odlican post. ♥

    https://peacelovechic17.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Slažem se sa svim što si rekla, super post! :)

    writtingguy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  15. Sada sam otkrila tvoj blog. Mnooogo mi se dopada tvoj stil. Izgled ti je fatastican *_* Procitala sam nekoliko postova i odlucila da se uclanim. Slazem se sa svime sto si rekla. I mene komentari neizmjerno vesele, ali bih dodala u prednosti i to sto na neki nacin opet poboljsavamo nase pisanje. Ako nadjes vremena, bilo bi mi drago da bacis pogled na moj blog ♥ Simona's diary 

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnim komentarima, hvala tebi što si se učlanila *-*

      Izbriši
  16. Super post i slažem se s tobom u vezi svake stvari. :)

    Zapratila sam te jer to stvarno zaslužuješ i samo nastavi ovako. :)
    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala na komentaru!Odlican post!

    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  18. Skroz si u pravu! I meni komentari umeju da ulepšaju dan.☺♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  19. Slažem se!
    Sviđa mi se što ne gledaš svijet kroz ružičaste naočale, ali si opet kreativna, a što se tiče komentara, i meni uljepšaju dan!

    P.S. Ako mi želite uljepšati dan, odite na moj blog: Marina's place

    OdgovoriIzbriši