OBAVIJEST + NOVA RUBRIKAA!!!


POZDRAV SVIMA!

Za danas vam nisam pripremila nikakav tematski post nego samo jednu kratku obavijest plus najavu za novu rubriku.

Evo ja sam živa i zdrava u četvrtak (16.06.) došla s maturalca. Bilo mi je stvarno lijepo i iako sam htjela doći kući, dok smo se svi razilazili iz autobusa nekako mi je bilo žao što smo se vratili i naravno htjela bih još puno ovakvih maturalaca, ali nažalost ovo je bio prvi i posljednji.

Škola je završila i sva moja putovanja na kojima sam bila, a sada su napokon toliko dugo očekivani ljetni praznici, te se sada više mogu posvetiti blogu i svima vama. Želim vam sada reći da ću postove objavljivati dva puta tjedno, jedino u slučaju da me nema kod kuće ili ako idem na more. 

Najbolje od svega je sada ljetooo (nije još po datumu,ali za mene je)!!! I uvodim novu rubriku koja će se zvati:

I postove te rubrike pisati ću jednom tjedno, najvjerojatnije utorkom. U toj rubrici moći ćete pronaći sve u vezi ljeta od savijeta, trikova (hacks-ova), pitanja i odgovora, i puno drugih tema. Ako imate neku super ideju za post pod ovu temu napišite mi dolje u komentare. Nadam se da će vam se nova rubrika svidjeti, a prvi post izlazi točno 21.06.(utorak) na dan početka ljeta.

A zbog ljeta promjenila sam i izgled bloga i sve moguće... Na prošli izgled bloga ste super reagirali, pa nadam se da ćete i na ovaj. Počet ću redovitije objavljivati slike na instagram i više vam odgovarati na pitanja na ask. 

Ako imate nekih pitanja u vezi bloga, napišite dolje u komentare, a ja ću se potruditi što bolje vam odgovoriti!


U KOMENTARE MI NAPIŠITE KAKVE BIH POSTOVE MOGLA PISATI POD OVOM RUBRIKOM!

Vidimo se u sljedećem postu ...

Bye!

-ask.fm: petra_s_life


Broj komentara: 38:

  1. Super izgleda novi izgled blogaa😍😍😍😍😍😍😍
    Zašto nam nikad nisi objavila neku svoju sliku ? I zašto nam nedaš link od svog nekog profila društvene mreže ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno... ima puno razloga ...

      Izbriši
  2. super je blog!
    ako zelis follow-follow napisi mi u zadnjem postu anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Ja tebe već pratim :D

      Izbriši
  3. Odlican je novi izgled bloga. Jedva cekam postove iz ove rubrike. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgled bloga je divan!
    Inace, i ja sam htela isto ime za svoju rubriku samo umesto Petra svoje ime. :'D

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Presladak je izgled bloga, vidi se da si se baš potrudila! <3
    Jedva čekam nove postove i možeš da napraviš neki DIY ili neki listu. :)

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Blog ti divno i orginalno izgleda!
    Supeeer!❤

    Nova sam,posjetite moj blog ako zelite,VELIKO HVALA❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijep pozdrav draga! Imas super blog i ja sam te zapratila na GFC-u #66.
    Nadam se da ces i ti podrzati moj i zapratiti :-) Bit ce mi drago ostati u kontaktu!
    Puno pozdrava iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA PUNO ŠTO SI SE UČLANILA :* I JA ĆU SE U TVOJ :D

      Izbriši
  8. Odličan izgled bloga:)
    Super si se sjetila za novu rubriku!:D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako mi se dopada novi izlged bloga!Mislim da ce rubrika biti bas zanimljiva!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Novi izgled bloga je odličan! Ideja za rubriku mi se dopada. U njoj bi mogla da nam pišeš neke svoje savjete za preživljavanje velikih vrućina, šta ponijeti na more, playlistu ili nešto slično. Eto par mojih idejica, pošto su ti bile potrebne. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amina hvala ti puno na komentarima i idejama :* Potrudit ću se da rubrika bude što bolja ;D

      Izbriši
  11. Predobar ti je novi izgled blog. Stvarno si se potrudila. Jedva čekam novu rubriku. ❤️
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice post.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, svdja mi se tvoj način pisanja. Ako želiš, možeš pogledati moj blog, i možeš, ali samo ako želiš, da se učlaniš, jer mi je potrebn za saradnju.. Hvala unapred.

    smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super rubrika.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi bilo drago kada bi mi uzvratila.Rubrika ti nudi baš sve do čega ti je stalo za pisanje.Blog je super.

    ameliabelieveme.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Jedva čekam novu rubriku! Vjerujem da će biti odlična !

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Naisla sam na tvoj blog, i shvatila da je savrseen...
    OBOZAVAM GA!
    Predobri su ti postovi.
    Uclanila sam se nadam se da ces i ti menii :))
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post. Sviđa mi se tvoj blog. Ako želiš učlani se kod mene na moj blog, potrebno mi je za saradnju(sa određenom kompanijom)...ili bilo ko... Hvala Vam svima unapred.. <333

    smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Nasla sam tvoj blog preko insta i supp mi je.Dala si mi ideju i mislim da cu i ja otvoriti neku takvu rubriku.Samo da pitam kako se rade nove jer ja pokusavam ali mi ne objavljuje i radi.Ako zelis mozes pogledati moj blog.Unaprijed hvala.
    chicforgeek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Ne kužim kako misliš pod rubrike ?

      Izbriši
    2. Pod rubrike mislim nesto kao kontakt,o meni...

      Izbriši
    3. Aaaa... mogu napraviti jedan post o tome, ako hoćeš ? Ili da ti pošaljem na mail ?

      Izbriši

Pokreće Blogger.