ŠMINKA ZA POČETNIKE / COLLAB S MOJA SVASTARICA

srijeda, svibnja 18, 2016
Zdravo svima :D

Evo kao što vidite u naslovu, danas radim collab s Semirom sa bloga "Moja Svastarica". Zapratite njen blog i instagram.

Tema posta je "Šminka za početnike".

Želim samo reći da ukoliko ste još osnovna škola da ne pretjerujete što se tiče šminke. Ja nisam profesionalka šminkanja, ali osnove znam dovoljno. Prikažite prirodan look šminkom.
Budite prirodno lijepe, a cure koje idu u srednju neka isto malo pripaze s kojim proizvodima se šminkate.

Ukoliko vas zanima koje vam proizvode preporučujem nastavite čitati post...


1. NIVEA BB KREMA - umjesto pudera preporučujem vam korištenje BB kreme koja daje jednaki izgled kao tekuči puder. VIŠE...

2. GARNIER BB CREMA - ova Garnierova BB krema je ista kao i od Nive-e. Jedina je razlika u tipovima kože. VIŠE...
  



3. ESSENCE COVER STICK KOREKTOR - brzo i efikasno prikriva male nedostatke, crvenilo i pogreške na koži. Dolazi u 4 različite boje tena i možete ga kupiti za samo 16,99 kn. VIŠE...

4. CATRICE ILLUMINATING BLUSH RUMENILO - ovo rumenilo je savršeno... naglašava jagodice te pruža vašem tenu definiciju i nježan sjaj. VIŠE...


5. CATRICE GLOSSY LIP GLOW SJAJILO - pojačava prirodnu boju usana i izgleda vrlo prirodno te daje sjaj. VIŠE...

6. BABY LIPS DR. RESCUE BALZAM - za hidrataciju usana preporučujem ove "bijele" Baby Lips Dr. Rescue. To su balzami za intezivnu njegu i hidrataciju usana. VIŠE...


7. ESSENCE ALL EYES ON ME MASKARA - pecijalna četkica i jedinstvena tekstura maskare pružit će tvojim trepavicama super volumen i dodatnu duljinu. Maskara je stvarno super za cure koje ne vole prenaglašene trepavice, a možete ju kupiti za samo 16,99 kn. VIŠE... (moja mama ju koristi)

8. MAYBELLINE VOLUM' EXPRESS ROCKET MASKARA - ova maskara je za cure koje vole veći volumen maskare i najljepše trepavice do sad. Supersonična četkica i nova formula stvara novi oblik i besprijekoran volumen. VIŠE...
9. ESSENCE KIST ZA PUDER - s ovim kistom puder se može nanesti kao profesionalni. Bez obzira je li tekstura tekuća, kremasta ili u pjeni. VIŠE...

10. ESSENCE APLIKATORI ZA SJENILA ZA OČI - mnoge cure imaju praksu da sjenilo stavljaju prstom na oči, međutim, ovi aplikatori su savršeni i maleni i lako stanu u svaku torbicu, a uz to koštaju nevjerojatnih 10,99 kn. VIŠE...
11. CATRICE MAKE-UP BLENDING SPONGE - ovo je poznatiji "blender spužvica" i trenutno su popularne u svijetu šminke. Čula sam da su jako dobri i kvalitetni i služe za lakšu primjenu pudera. VIŠE...

12. NIVEA MARAMICE ZA ČIŠĆENJE ŠMINKE S LICA - koriste se za temeljito čišćenje šminke s lica s osvježavajućim efektom hidratacije. Koža poslije toga izgleda lijepo, zdravo i hidratizirano. VIŠE...

*SVIĐAJU LI VAM SE OVI PROIZVODI ?*
*KOJI PROIZVOD VAM JE NAJBOLJI ?*
*KOJE VI PROIZVODE KORISTITE ?*
-KOMENTIRAJTE-

Nadam se da vam se ovaj post svidio, ako je komentirajte :D
Jako mi je drago što sam imala priliku surađivati sa Semirom. Ona je jedna predobra i predraga osoba i jako mi je drago što je prihvatila moju ponudu za collab. Nadam se da su vam se proizvodi svidjeli i da vam se cjelokupni post sviđa. Sljedeći post izlazi u subotu :D
BYE!

     

Broj komentara: 26:

  1. Super je tvoj post. A super je i od Semire. Jako ste mi puno pomogle oko šminke i savijeta...

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno si napisala post draga. Bas mi je drago sto sam imala priliku da te upoznam i da saradjujemo. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvala :* I meni je isto jako drago <3

      Izbriši
  3. Super je post! Odlicno za pocetnike♥
    Inace,clan sam tvog bloga.Nadam se da ces uzvratiti! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja jos uvek nisam pocela da se sminkam, samo ponekad stavim korektor ili BB kremu i neki ruz, jedino sto svakodnevno nosim su maskara i labelo. Odlican post, kao i blog. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja se isto ne šminkam puno, samo zato što idem još u osnovnu.
      Hvala ti♥

      Izbriši
  5. Draga, imaš odličan blog, a i post mi se sviđa <3
    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. :*
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post on my blog :)
    -all the love.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post , može follow for follow?
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan ti je post. :)

    Ako želiš zaprati me / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/beauty-and-fashion-haul.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ti je post! :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post,neke "proizvode" imam: ESSENCE COVER STICK KOREKTOR,ESSENCE ALL EYES ON ME MASKARA I BABY LIPS...super je<3♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post

    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ,uzvracam ❤
    http://ami9fashion.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.