SCHOOL TAG♥

5/25/2016

Ejj!
Nisam danas planirala objaviti post, ali eto ga. Sutra je četvrtak i nema škole i u petak. Hvala Bogu!
Produženi vikend! Napokon, iako imamo još samo 10 dana škole.
Zato sam vam za danas odlučila napraviti School Tag. Dugo nisam radila neki tag, tako da je ovo pravo vrijeme.

Pa ako vas zanima sve o mojoj školi, prijateljima, ocjenama nastavite čitati.


1. Jesi li ikad markirala ?
Koliko ja znam ne ... zapravo, da jednom.

2. U kojoj klupi sjediš ?
Trenutno sjedim (vjerojatno do kraja šk godine) do prozora u drugoj klupi.

3. Srednja škola ili osnovna ?
Pa ja još ne idem u srednju i ne znam kakva je tamo atmosfera, biram osnovnu.

4. Koji ti je prosjek ?
Pa prolazim s peticom, ali uvijek mi je prosijek oko 4.6 ili 4.7 :D

5. Dali su te ikada uhvatili u prepisivanju ?
Hmm... ne... valjda.

6. Najbolji nastavnik/nastavnica ?
Nastavnica iz hrvatskog i moja razrednica tj. nastavnica iz vjeronauka.

7. Najgori nastavnik ?
Pa... mogla bih sad dosta njih nabrojiti, ali neću.

8. Omiljeni predmet ?
Hrvatski i TZK, logično imam najbolje ocjene haha.

9. Prva jedinica ?
Bila je u trećem razredu zbog toga što nisam za zadaću napisala neki sastavak, a niti se ne sjećam da je rekla jer inače jako volim pisati sastavke.

10. Mjesta za šalabahtere ?
Uf... ja na svakom testu imam šalabahtere. Pa... najčešće na stolici između koljena, ispod testa, na ruci, u rukavu majice... uvijek se sjetim nekog načina da imam šalabahter.

11. Kasniš li u školu ?
Ne... živim 10-15 minuta dalje od škole, pa idem pješke i nikada ne zakasnim.

12. Predmet koji ne podnosiš ?
Geografija i fizika. Ostalo je OK.

13. Voliš li svoj razred ?
Ma najviše na svijetu (a da?? ne) :P

14. Koju torbu nosiš za školu ?
Nosim Vans torbu od početka školske godine, a imat ću je i sljedeće.

15. Po ćemu ćeš pamtiti školu ?
Uf... po... ludovanju, svađama, Nerezinama, maramicama xD, čistačicama, ljubavnim problemima (ne mojima) i svim glupostima :D


I ljudeki moji to bi bilo to. Jedva čekam sljedeći tjedan ... Ako imate nekakvih želja za sljedeći post pišite u komentare. I pišite u komentare koja je vaša glupost koju ste napravili u školi koje ćete se sjećati.
Uživajte u produljenom vikendu !

Bye.

Broj komentara: 30:

  1. Super post , odlično si ga napisala!

    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan tag! Odlično si odgovorila na pitanja. :) ♥ I ja živim 10min od škole. :D

    Posjeti moj blog, možemo da se zapratimo -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno♥ naravno da te hoću zapratiti :D

      Izbriši
  3. Super post!Jako lepo si odgovarala na pitanja!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelep post.Samo ja ne podnosim toliko moj razred jer su svi smorovi,bukvalno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ma i kod mene smaraju,ali šta ćeš, takvi smo kakvi smo xD

      Izbriši
  5. Odlican post. Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti! :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, uclanila sam see ♥ Btw prezabavan je tag. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello! I am following you. Please reciprocate. Thank you ^ _ ^

    Un Angolo Di Gioia

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post kao i blog uclanjena sam nadam se da ces uzvratiti!

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Post je odličan.
    Učlani se u naš blog jer je to Blogger Balkan News. Jedini i prvi pravi balkanski blog za promovaciju svih bloggera. Zaprati nas :*
    http://blogger-balkan-news.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Cao Petra !!

    Uclani se u moj blog www.Violettamylife.com Hvala !! :***

    Btw odlican post<3

    OdgovoriIzbriši
  12. Imas divan blog!Ovaj tag je jako zanimljiv! :D
    Nominovala sam te za jedan tag na mom blogu,nadam se da ces pogledati,hvala ti!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja takođe volim svoje odeljenje :'D
    Super je post, učlanila sam se :)

    drugi post je objavljen, ako neko želi može ga pročitati i učlaniti se:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. jedan-zivot-jedan-san.blogspot
    Novi postovi nove rubrike ...
    Citajte pratite i komentarisite .... Hvala svima <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Super tag!I ja sedim u dtugoj klupi do prozora

    -LadyPinkMiss23

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.