KYLIE JENNER OUTFITS

5/21/2016

HEI :3

Tražila sam već dugo nekakve outfit postove o kojima bih mogla nešto napisati s obzirom da nisam modni stručnjak.
Već ste sigurno pročitali ovakav sličan post u kojem su bloggerice ocjenjivale outfite nekim celebovima. Takav sam post danas odlučila napraviti ja, a celeb kojeg ću ocjenjivati je Kylie Jenner. Iako je Kylie poznata po svojim ruževima i po svojim frizurama, ako nastavite čitati vidjet ćete da Kylie ima puno ukusa za modu.

Nastavite čitati :*

OUTFIT NR.1


Ova kao "teniska" suknja i ovaj top sa nike air max izgleda super. Jako je dobro uskladila naočale, narukvice i sat.

OCJENA:
OUTFIT NR.2



Ovako je Kylie izgledala prije plastične operacije :D Ok, idemo sada na outfit kritike. Ja obožavam ovakve hlače pogotovo dok su crvene kao ovdje. I ova majica bez rukava se super uklopila uz hlače isto kao i ove štikle.

OCJENA:

OUTFIT NR. 3


Ovaj outfit mi je predivan... predivan je ovaj bijeli top kojem je dodala ovu sivkastu suknju i ovu crnu torbu.

OCJENA:

OUTFIT NR.4


Joj... Kylie O.O
Dakle... ova jakna je za mene totalan promašaj. Iako je jakna onako crveno narančasta nije ju trebala dodati u ovaj outfit.

OCJENA:
OUTFIT NR. 5


Koliko sam ja primjetila, Kylie je ovisnica o svom mobitelu (šalim se...)
Sviđaju mi se ovakve tunike (or wath ?? ili je to vesta, janka ?? tko zna što je to neka mi napiše u komentare, ja ne znam xD) koje izgledaju kao košulje i stvarno je super što je to Kylie odjenula, no... što se dogodilo s čizmama (jel jesu to čizme ?)... uglavnom ne stoje joj baš dobro te "čizme" na ovo tu što god da je... Ja sam sada jako zbunjena, neznam niti post napisati xD

OCJENA:

OUTFIT NR. 6


Ne znam ali meni se to baš sviđa, pa nemam što komentirati uz ovaj outfit :D

OCJENA:

OUTFIT NR. 7


Jedva sam čekala da vidim ovakvu sliku, pa da ju prokomentiram.
Dakle... što to ona drži u ruci ??? (Ma, nema veze.)
Ova kao bijela haljina s malim izrezom i jednom strane crne boje je stvarno dobar izbor... No što se dogodilo s kosom ? Mogla je barem nekakvu frizuru ili nešto. A teee čizme ??? Jesam li već rekla da ne volim njen odabir cipela ?

OCJENA:

OUTFIT NR. 8


Nogica mora biti vani s tim... štiklama ?? Bolje da nije pokazivala nogu da ne moram opet komentirati njenu obuću. Haljina, boja mi se sviđa, i stvarno haljina je super i izgleda baš lagano i otmjeno.

OCJENA:

OUTFIT NR. 9


Opet jedna casual kombinacija... Dakle top crne boje, crne kratke denim hlače i ove tenesice (ili što god ?) su idealna kombinacija.

OCJENA:

OUTFIT NR. 10


Ova bijela bundica mi se sviđa iako nisam ljubiteljica nikakvih bundi, ispod bunde se vidi da ima neku crnu majicu i crne čizmice.

OCJENA:
*Koji vam se outfit najviše sviđa?*

To je bilo to od današnjeg posta. Nadam se da vam se svidio ovaj drugačiji post. Ako vam se svidio komentirajte i učlanite se u moj blog (bilo bi mi drago).
Ako želite još ovakvih postova ostavite mi komentar.

Bye!

Broj komentara: 7:

  1. Odlican post. Najvise mi se dopada outfit br 6. jer je nakako u mom fazonu i outfit br 1. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :D i meni isto :)

      Izbriši
  2. ne znam* ne moram*, ako zelis biti uspjesna blogerka bar trebas da znas gramatiku.. i daa, Kylie nije imala operacijE, nego samo filtere u ustima koje moze da izvadi kad oce. #no8

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na savjetima! Ali ovo je moj blog=moja pravila, mogu pisati kako hoću i nemoraš me odmah vrijeđati, ne vrijeđam ja tebe tko god da jesi :D

      Izbriši
  3. Meni se najviše sviđa outfitt 6,7 i 10😘😻😍😍al inacee ja nju obožavamm,toliko je savršena😍
    Post ti je odličan❤
    Posjeti moj 😘👉 http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se najviše sviđa outfitt 6,7 i 10😘😻😍😍al inacee ja nju obožavamm,toliko je savršena😍
    Post ti je odličan❤
    Posjeti moj 😘👉 http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.