DOG VS CAT

5/08/2016


Hy peoples!

Eto kao što sam rekla u jučerašnjem postu, ovo će biti najslađi post ikada na ovom blogu. 
Kao što vidite u naslovnoj sliki današnja tema posta je PAS VS MAČKA.
Nadam se da će vam se post svidjeti :D

*MAČKE*


-PROSTOR

Mačke baš kao i psi moraju imati dovoljno prostora. Na otvorenom su slobodnije od pasa jer bilo kakve ograde im ne stvaraju prepreku.

-HRANA

Ako su mačke na otvorenom one će se snaći po pitanju hrane. Ali dobro je znati da su mačke mesojedi te ne jednu sto puta na dan. Na tržištu postoje razne vrste hrane za mačke što olakšava pravilnu prehranu. Mačke vrlo često love i ubijaju ptice, miševe i druge male životinje.

-PAŽNJA

Mačke se mogu zabaviti i same te ne trebaju svog vlasnika da se igra s njima (ako nema vremena), a idealno je nabaviti grebalice i neke igračke.

-ZDRAVLJE

Kao i psima, preporučeno je cjepiti se protiv nametnika i protiv bolesti, čipiranje nije obavezno (ali je preporučljivo ako se bavite uzgojem mačaka), 

-DJECA

Mačići nisu dobra opcija za obitelj s malom djecom jer ona nemaju osjećaj da bih mogli ozljediti mačiće, zato je bolje odabrati mačku oko godinu dana staru. Naravno, valja pripaziti da mačka ne ogreba ili ozljedi djecu.

-ŽIVOTNI VIJEK

Mačke prosječno žive oko 15 godina i životni vijek se ne razlikuje se puno među pasminama. Mačke brzo sazriju i u dvije godine dosegnu ekvivalent ljudske 24 godine, zatim se proces starenja smanjuje 8 do 5 puta kako godine odmiču.











*PSI*


-PROSTOR

 I veliki psi mogu biti zadovoljni životom u malom prostoru uz redovno šetanje na otvorenom, no ipak treba paziti kod odabira kako ne bi bili zakinuti za osnovne potrebe.

-HRANA

Psi su svejedi, mogu čak biti i vegani bez zdravstvenih posljedica. Za razliku od mačaka, psima je lakše odabrati način prehrane, no preporuča se da obroci sadrže mesne proizvode. Kao i za mačke, za pse na tržištu postoje gotovi obroci.

-PAŽNJA

Treba ih češljati, ovisno o vrsti i duljini dlake. Psima je potrebno puno pažnje koja se odnosi na igru, šetnju, kupanju ...

-ZDRAVLJE

Kao i mačke, potrebno ih je zaštititi od unutarnjih i vanjskih nametnika, a cijepljenje i čipiranje je obavezno.

-DJECA

Za obitelji s djecom preporučuje pas od godinu dana jer je tada već formiranog karaktera. Ukoliko je dijete alergično, postoje hipoalergenske vrste ili vrste bez dlake.

-ŽIVOTNI VIJEK

Prosječni životni vijek ovisi o pasmini. Uglavnom veliki psi prosječno žive 8 do 10 godina, mali od 12 do 14 godina.











Nadam se da vam se svidio ovaj malo drugačiji post.

U komentare napišite dali više volite pse ili mačke :D







Broj komentara: 16:

  1. zašto nikad na blog nisi postavila svoju sliku ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se tema,baš su slatki ovi mačići sa slike <3.

    -LadyPinkMiss23

    OdgovoriIzbriši
  3. Petraa ,,, blog je super , a tek postovi paa tooo ti jee extraa !!!!

    - Nikaoppa636

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra kad procitas ovaj komentar znati ces nesto ...
    Nikaoppa636 provil na Stardoll-u je izbrisan :'( Neki ljudi su me dosta izvrijeđali sve mi govorili psovali m i itd... Ja to vise nisam mogla podnijeti pa sam svoj kornisnicki racun izbrisala :'(

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post,blog ti je cute.Uclanila sam se,ukoliko zelis uzvrati,uskoro je i giveaway pa imas sanse nesto da osvojis ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti puno Jano :* I ja sam se u tvoj učlanila , blog ti je presuper :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je tema! :)
    Moj osobni izbor bi uvijek bio pas jer mi je vrlo odan i super prijatelj te zaštitar. :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. OMG. Ja u zivotu groznije ness nisam nasla!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NISAM NITI JA VIDJELA TAKO GROZAN KOMENTAR ...

      Izbriši
    2. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
  9. +Anonimno ti ni ne znas koliko si glupa ... :/ Dođes tu i vrijeđas :P

    OdgovoriIzbriši
  10. http://jedan-zivot-jedan-san.blogspot.ba/

    Citajte i pratite i komentirajte . Pise se nova prica 2 dio vec izasao hvala svima

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.