APRIL PLAYLIST #1

petak, travnja 15, 2016


Pozdrav svima!
Danas je za razliku od nekog dana, predivno vrijeme :)
Nadam se da uživate u početku vikenda ako ste bili ujutro u školi.

Za danas sam pripremila April Playlist, a to je moja play lista za ovaj mjesec tj. pjesme koje onako baš posebno volim ovaj mjesec i slušam. Donosim vam čak 10 pjesama, pa ako vam se neka svidi, poslušajte je :D


Rihanna - Only Girl (In the World)

Ocjena za ovu pijesmu : 8/10

One Direction - History

Ocjena za ovu pijesmu : 8/10

Ariana Grande - Dangerous Woman

Ocjena za ovu pijesmu : 7/10

Calvin Harris - Summer

Ocjena za ovu pijesmu : 9/10

Daddy Yankee - Limbo

Ocjena za ovu pijesmu : 6/10

Kary Perry - Firework

Ocjena za ovu pijesmu : 10/10

Priyanka Chopra - Exotic ft. Pitbull

Ocjena za ovu pijesmu : 10/10

Sasha Lopez feat Tony T & Big Ali - Beautiful life

Ocijena za ovu pijesmu : 6/10

Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

Ocjena za pijesmu : 10/10

Liviu Hodor feat. Mona - Sweet Love

Ocjena za ovu pjesmu : 10/10



Iii... to je bilo to od mojih omiljenih pjesma ovog mjeseca. Naravno tu je i puno više pjesma i ima i Hrvatskih, ali jednostavno ove su mi najs... Nadam se da ću uspijeti svaki mjesec pisati playliste i da malo promjenim pjesme.

Ako imate neku preporuku da poslušam neku pjesmu napišite u komentare :D

Uživajte mi u ostatku dana i lijepo provedite vikend!


You Might Also Like

7 komentari

  1. Sve su pjesme super :*
    Playlista ti je odličnaa *-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve su pjesme super :*
    Playlista ti je odličnaa *-*

    OdgovoriIzbriši
  3. pjesme su ti zakon poslusaj ovu kad ces imati vremena https://www.youtube.com/watch?v=CdFIKU53KEU

    OdgovoriIzbriši
  4. supp su ti pjesme...kad ces imat vremena mozes poslusat pjesmu candy...jednom sam cula i nemogu komentirati... al dobra je

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma znam tu pjesmu već godinama hahah :D AL hvala svejedno :D

    OdgovoriIzbriši