SPRING TAG

subota, travnja 09, 2016
 
  Hy people !
Kao što vidite na naslovu , danas radim Spring Tag . Ja obožavam proljeće i obožavam raditi takve vrste postova . Pa ... nastavite čitati ! ;)

1. OMILJENI PROLJETNI LAK ZA NOKTE ?



2. MUST-HAVE BOJA ZA PROLJEĆE ?

Boja breskve ili baby roza.

3. OMILJENA PROLJETNA MAJICA ?

Imam ih puno...

4. OMILJENI CVIJET ?
Ne mogu se odlučiti :D



5. OMILJENI PROLJETNI MODNI DODATAK ?

Torbice svijetlih boja.

6. NAJBOLJI PARFEM OVOG PROLJEĆA ?
Obožavam parfeme i imam ih jako puno, a najdraži mi je Yoppy Rocking Glam u crvenoj boji.

7. JESI LI PROLJETNI TIP ?
Da ... obožavam proljeće i kada je lijepo vrijeme kao što je zadnjih tjedan dana (barem kod mene) jer ja ne mogu funkcionirati kada je hladno vrijeme.




8. KOJI SU TI PLANOVI ZA OVO PROLJEĆE ?
Potruditi se oko škole.


9. DALI SI ALERGIČNA U PROLJETNO VRIJEME ?

Ne, ali poznajem dosta ljudi koji su alergični.

10 . RAZLOG ZBOG KOJEG VOLIŠ PROLJEĆE ?

Kao što sam rekla u 7. pitanju , obožavam proljeće (pročitaj odgovor , neda mi se pisat) xD 

...

I to je bilo to od mog posta za ovaj tjedan , nadam se da vam se sviđa ! Želim se svima zahvaliti što imamo preko 1000 pregleda :) HVALA PUNO ! I ako vam nije teško voljela bih da sastrane u lijevom stupcu stisnete link "Pridružite se ovoj web-lokaciji" koja je u plavom malom okviriću zato što meni to puno puno znači i voljela bih da se pridružite! Ako imate svoj blog i napravili ste ovaj Spring Tag napišite mi to u komentare da vidim kako ste vi to napravili ! BYE !







4 komentara:

Pokreće Blogger.