10 THINGS WHAT WE DID WHEN WERE A KIDS #1

utorak, travnja 12, 2016

Bokić svima !
Kako ste mi danas ?

Danas je baš lijep dan, pa sam ga iskoristila za pisanje današnjeg posta čija je tema "10 things what we did when were a kids" u prijevodu "10 stvari koje smo radili kad smo bili djeca"... 
Dakle ... djeca smo još dan danas, a s ovim postom sam se htjela prisjediti svojih "mušica" kad sam bila mala.  Za jučer sam htjela napraviti ovaj post, a za sljedeći tjedan vam pripremam "Playlist - April". Pa idemo krenuti s postom...

1. GUTALI SMO TIC-TAC I PRAVILI SE DA SU TABLETE
Mislim da o ovome nemam šta govorit nego da smo svi to radili xD


2. VIKALI SMO S WC-A : MAMAAAA ! GOTOV/A SAAAM !
Da, da... čak je i ovo na mom popisu :P

3. NA MOBITELU OD MAME ILI TATE SMO LUPALI BROJEVE I (ZVALI) ZEZALI LJUDE 
Hahha, da se pohvalim ... ja još to dan danas radim. Pa tko ne?

4. DOŽIVLJAJ NAM JE BIO UPALJAČ
Neznam za vas, ali ja kad sam god vidjela upaljač uvijek sam nekog starijeg molila da mi upali upaljač da ja mogu puhnuti i kao proslaviti svoje godine :)


5. MRZILI SMO KAD DOBIJEMO ODJEĆU UMJESTO IGRAČKA
Da, da, ja sam to pogotovo mrzila :) Onakk, šta će meni odjeća ??

6. PILI SMO SOK OD JABUKE I PRAVILI SE DA JE VINO
Istina ;D

7. GLEDALI TELETABISEE !
Teletabisi kažuu bok! BOOK! Hahah, nekad mi je to bio najdraži crtić, a sada mislim da se više niti ne prikazuje na programima.



8. BOJALI SMO SE BABAROGE 
HEHE ! Kad se samo nje sjetim kako su mene plašili...

9. KREVELJILI SE AUTU KOJI SE VOZI IZA ILI POKRAJ NAS
Haha, to smo ja i moj brat prošle godine radili dok smo iši na more, čak smo jedne ljude ponudili sa čipsom, da znam, ludi smo :)

10. PRAVILI SE DA SU ŠTAPIĆI CIGARETE
Hahah, to su vjerovatno svi radili ;D

...

Iii... to je bilo to od današnjeg posta!
Nadam se da vam se svidio :)
--> KOMENTIRAJTE <--
I kliknite pri vrhu na plavu ikonicu na kojoj piše "Pridruži se ovoj web-lokaciji"... Hvala što ste uopće pročitali ovaj post do kraja!
Ako imate prijedloge za neke postove napišite dolje u komentare, iii... ako ima nešto što ste vi radili slobodno napišite u komentare :)
BYE



2 komentara:

  1. Haha to sve sam ja radila...ono tipkanje po mobitelu i zezanje ljudi još uvijek radim

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.