Q&A / DALI BI RADIJE HTJELA LETJETI ILI ČITATI DRUGIMA MISLI ?

četvrtak, travnja 21, 2016

Bokić svima!
Evo mene s mojim novim postom, a ovaj put rječ je o Q&A...
Sigurno svi znate što je Q&A :D
U komentare ste mi napisali dosta pitanja tako da mogu početi :*

Najdraža hrana ?
Pa nezz... pizza.

Tko ti je draži Justin ili One Direction ?
Ja nisam fan od oboje... Justina ne slušam nešto pretjerano niti ga nisam obožavala dok su ga svi obožavali iz moje škole niti One Direction isto tako ne slušam puno, ali oni su mi draži.

Imaš li brata ili sestru ?
Imam oboje :D

U koji razred ideš ?
Idem u 7 razz.

Koliko si visoka ?
 155 cm :/

Što ćeš biti kad odrasteš ?
Hmm... ima jako puno toga što bi ja htjela biti, ali moram još jako dobro razmisliti.

Kako ti se zove BFF ?
Nika.

Jesi li ikad nešto slomila ?
NE O.O

Koji ti je omiljeni broj ?
Nemam omiljeni broj, ali znamenke koje često koristim su 01062.

Tko su ti partneri na blogu ?
Marina Marinchy, Stile On First Place, Catherine Here i Ana Bundalo.

Koliko dugo ćeš voditi ovaj blog ?

Pa ja namjeravam da ga vodim sve dok ne budem mogla zbog obaveza i škole, ali za sada još ne namjeravam prestati voditi blog.

Dali bi radije htjela letjeti ili čitati drugima misli ?

Pošto bi malo čudno bilo da ja sad letim iznad grada, odabrala bi čitanje misli jer zanima me što neki određeni ljudi misle o meni.

Da na 1 dan možeš postati neka slavna osoba koja bi bila ?

Hmm... pa neznam... možda Bethany Mota ;D

Omiljeni film ?

Omiljeni film mi je "Sisters".

Kamo bi htjela otputovati besplatno da ti se ponudi prilika na mjesec dana ?

Pa... možda Los Angeles.

...

I ljudi moji... to je bilo to od današnjeg Q&A. Nadam se da ću svaki mjesec objavljivati jedan takav, pa mi postavljajte pitanja kakva god hoćete ...

Ako imate neke želje za sljedeći post napišite dolje u komentare :D



Petra



Broj komentara: 6:

  1. Ja bi zeljela da izađe opet neka prica kao Pogled ispod naocala 1,2,3,4,5 meni je ta prica bila exstraa *-* Najj blllog *-* :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam u planu , no dogodile su se neke grozne stvari pa sam odustala ... ali možda hoću nekad :D HVALA :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan tag i lijepi odgovori. ♥☺
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!♥
    Vec sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.

    aleksandrascorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti puno :* BLOG TI JE PREPRESUPER *-*

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.